سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرداري منطقه 19؛

تجهيز سيستم هاي سولار آبگرمكن خورشيدي بوستانهاي منطقه 19

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه 19 از احداث 180 چشمه سرويس بهداشتي و تجهيز سيستم هاي سولار آبگرمكن خورشيدي بوستانهاي منطقه 19 خبر داد.

محمدرضا كرمي در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: 60 چشمه سرويس بهداشتي براساس نقشه هاي ابلاغي معاونت فني و عمراني شهرداري تهران با تيپ يكسان در بوستانها و نقاط مورد نياز منطقه تا پايان دي ماه به بهره برداري خواهند رسيد.
وي با اشاره به لزوم احداث چشمه هاي سرويس بهداشتي افزود: با توجه به ضرورت افزايش تعداد سرويس هاي بهداشتي در منطقه و ارتقاي بهداشت عمومي، با شناسايي مورد نياز در هر نقطه 12 چشمه سرويس بهداشتي و در كل 60 چشمه سرويس در حال ساخت است.
كرمي با بيان توضيحات بيشتر گفت: عمليات ساخت ابنيه سرويس هاي بهداشتي بوستان 22 بهمن، بوستان شكوفه، اتوبان صالح آباد و امام زاده سه برادران با پيشرفت فيزيكي 100 درصدي و ساخت سرويسهاي بوستان الجواد در مرحله 80 درصدي قرار دارد.
وي در پايان با  اشاره به افزايش اين چشمه تا پايان سال افزود: به منظور تامين آب گرم اين مكان ها از سيستم هاي سولار آبگرمكن خورشيدي استفاده شده است احداث 120 چشمه سرويس بهداشتي در بوستان ولايت از طرح هاي آتي معاونت فني و عمراني شهرداري منطقه است./ل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.