سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

برگزاری هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولان با هدف افزایش ارتباط سازنده جوانان و مسئولان

سلسله نشست هایی تحت عنوان " هم اندیشی نخبگان جوان با مسئولین"، با هدف افزایش ارتباط سازنده جوانان و مسئولین برگزار می شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان در ستاد ساماندهی امر جوانان گفت: امروزه اهتمام نسبت به مشارکت جوانان در تصمیم گیری ها و برنامه ریزی های ملی کشور بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.

رحمانی افزود : بی تردید یکی از بهترین راه های مشارکت دادن حقیقی جوانان در تعیین سرنوشت شان، گفتگو با آنان در فضایی دوستانه است.

وی با اشاره به اینکه این سلسله نشست ها به تفکیک در هر دستگاه و خاص ردة سنی جوانان برگزار می شود،تصریح کرد: این سلسله نشست ها بر مبنای اعتماد متقابل میان جوانان و مسئولین برگزار می شود و فرصت بیان چالش ها و مشکلات حوزة جوانان را از زبان خودشان مهیا می کند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان خاطر نشان کرد:ایجاد ارتباط دوسویه بین جوانان و مسئولین تصمیم ساز و تصمیم گیر، تکریم جوانان آینده ساز کشور بعنوان یک اصل مهم در تربیت دینی، بهره گیری از فکر و ایده خلاقانه جوانان در امر برنامه ریزی، زمینه سازی برای احساس مسئولیت بیشتر جوانان در پیشبرد مسائل کشور و مشارکت فکری در تنظیم اولویت ها، تقویت اعتماد به نفس ملی، احساس هویت انقلابی جوانان و تقویت روحیه پرسش گری، نقادی علمی و منصفانه در نسل جوان، پاسخگویی به سوالات جوانان توسط مقامات ارشد و اجرایی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی در استان ها از اهداف این نشست هاست./ب


تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.