سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دلفاردي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

فعاليت تشكل‌هاي دانشجويي در زمان جاسبي كاملا هدفدار بود

دبير کل سازمان اسلامي دانشجويان ايران گفت: در زمان مديريت جاسبي، فعاليت تشکل‌ها در اختيار حزب خاص و به صورت اسمي و کاملا هدف‌دار بود در حالي كه اكنون هزينه‌هاي بيت‌المال را براي رسيدن به اهداف سياسي خود در اختيار عده خاصي قرار نمي‌دهند.

حامد دلفاردي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعاليت انتخاباتي تشکل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اظهار داشت: تمامي دانشجويان و تشکل‌ها براي فعاليت‌هاي سياسي بايد در چارچوب و قوانين مشخص شده عمل کنند.

وي با اشاره به وجود هئيت نظارت براي فعاليت تشکل‌هاي سياسي- اسلامي در دانشگاه آزاد گفت: نماينده رهبري، رئيس دانشگاه و نماينده تشكل‌هاي دانشجويي نقش حمايتي و تسهيلي براي فعاليت دانشجويان دارند و به هيچ وجه عملكرد تشکل‌ها را با محدوديت مواجه نمي‌کنند.

اين فعال دانشجويي ادامه داد: در گذشته خيلي از دانشجويان به دليل اختلاف سليقه، نتوانستند به عضويت تشکل‌هاي دانشجويي درآيند ولي اکنون تا حدودي اين مشکل برطرف شده و تشکل‌ها با خط فکري متفاوت و مستقل در حال فعاليت درون دانشگاه هستند.

دبير کل سازمان اسلامي دانشجويان ايران (سادا) تصريح کرد: رياست جديد دانشگاه آزاد قصد ورود به انتخابات را با بدنه مديريتي كنوني ندارد ولي بايد توجه داشت كه تشکل‌ها خواه ناخواه وارد فضاي سياسي جامعه مي‌شوند و در اين راستا مسئولان بايد کنترل فضاي دانشگاه  را در اختيار خود داشته باشند.

وي با تاکيد بر تاثيرات مثبت آيين‌نامه جديد دانشگاه آزاد مبني بر فعاليت آزادانه و قانوني تشکل‌هاي دانشجويي گفت: در زمان مديريت جاسبي، فعاليت تشکل‌ها در اختيار حزب خاص و به صورت اسمي و کاملا هدف‌دار بود در حالي كه اكنون هزينه‌هاي بيت‌المال را براي رسيدن به اهداف سياسي خود در اختيار عده خاصي قرار نمي‌دهند.

دبير کل سازمان اسلامي دانشجويان ايران در پايان خاطر نشان کرد: امکانات دانشگاه آزاد نبايد در اختيار حزب و فرد خاصي قرار بگيرد بلکه فعاليت‌هايي که در اختيار تشکل‌ها قرار مي‌گيرد بايد در راستاي آرمان‌هاي انقلاب باشد.

برچسب ها: دانشجویان ، اسلامی ، تشکل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.