سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران/

بندر امیرآباد برترین دستگاه اجرایی مازندران

بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد دومین بار متوالی توانست رتبه برتر دستگاه‌های اجرایی مازندران را در جشنواره شهید رجایی از آن خود کند.

 

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: منطقه ویژه اقتصادی بندر امیر آباد، پس از بررسی و ارزیابی بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی توانست به عنوان یکی از 10 دستگاه اجرایی برتر استان معرفی شود.

سید علی نعیمی به شاخص‌های عمومی و اختصاصی که بندر توانست در جشنواره به دست آورد اشاره کردو افزود: استقرار و توسعه دولت الکترونیک، خدمت‌رسانی به مردم و شهروند‌مداری، توانمند‌سازی منابع انسانی، ساماندهی نیروی انسانی و سلامت نظام اداری از جمله شاخص‌های عمومی بودند.

وی تصریح کرد: افزایش ظرفیت بندر، جذب سرمایه‌گذاری غیردولتی، سرمایه‌گذاری سازمان بنادر و دریانوردی و کاهش متوسط زمان انتظار کشتی ها از جمله شاخص‌های اختصاصی در ارزیابی عملکرد این بندر بزرگ استان مازندران عنوان شد.

به گفته مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیر آباد جشنواره شهید رجایی همه ساله در راستای تحقق برنامه ‌‌های توسعه و تحول اداری کشور و فراهم آوردن بستری مناسب به منظور ایجاد رقابت سالم در جهت خدمت‌‏رسانی و تکریم مردم، از طریق شناسایی، ارزیابی، انتخاب،‌‏ معرفی و تقدیر از دستگاه‌‌‏ها و واحدهای برتر استان‌‏ها و کارمندان برگزار می‌‏شود./ب


 

برچسب ها: دستگاه ، اجرایی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.