سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نشست هم انديشي كارشناسان قرآن و عترت دانشگاههاي علوم پزشكي كشور

دوشنبه هجدهم دي ماه نشست هم انديشي كارشناسان قرآن و عترت دانشگاههاي علوم پزشكي كشور در محل معاونت دانشجويي و فرهنگي وزارت بهداشت برگزار مي شود.

به گزارش گروه علمي، پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا، سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اعلام اين خبر گفت: در اين نشست كه به صورت فصلي برگزار مي شود هم انديشي و هماهنگي درباره موضوعات پيشرو در كانون هاي قران و عترت دانشگاهها صورت گرفته و برنامه هاي مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت نيز تشريح مي شود تا در زمان اجرا كمترين ابهامي بوجود نيايد.

حسين همتي از جمله بحث هاي نشست پيشرو را تشريح نحوه هزينه كرد بودجه هاي قرآني دانست و افزود: مهمترين دغدغه ما در وزارت بهداشت، انجام كارهاي با كيفيت با بيشترين دقت نظر است و سعي مي كنيم كمترين نقايص را در انجام برنامه ها با برنامه ريزي درست و به موقع داشته باشيم.

سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: هزينه كردن بودجه ها به هر طريق و بدون حساب و كتاب در مركز قران و عترت وزارت بهداشت بي معناست و ما اگر مي خواستيم مانند بعضي دستگاهها عمل كنيم براحتي مي توانستيم با برگزاري چند جشنواره همه بودجه را خرج كنيم ولي ساعتها برنامه ريزي براي نوشتن برنامه هزينه كرد خود نشان از اهتمام ما بر حفظ بيت المال دارد.

وي افزود: براي دانشگاهها دستورالعملي براي هزينه كرد بودجه نيم درصد تنظيم شده است و بر اساس همان هم گزارش ها را جمع بندي خواهيم نمود.

همتي هم انديشي در رابطه با جشنواره هاي اساتيد و كاركنان و دانشجويان را از ديگر دستورات نشست كارشناسان قرآن و عترت دانست و افزود: به نظر ما براي برگزاري بهتر جشنواره ها مي توان تغييراتي را اعمال كرد كه در اين جلسه محتواي آن را مورد بحث قرار خواهيم داد.

سرپرست مركز قرآن و عترت وزارت بهداشت هم انديشي در رابطه با كنگره هاي قرآن پژوهي و طب، كرسي هاي تلاوت قرآن كريم  و حلقه هاي قرآني را از ديگر برنامه هاي نشست كارشناسان قرآن و عترت دانشگاههاي علوم پزشكي كشور برشمرد./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.