سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

ایران رتبه نخست تولید برق در بین 40 کشور منطقه

معاون وزیر نیرو گفت:واژه کاهش خاموشی باید از فرهنگ صنعت برق حذف و به " افزایش پایداری و تقویت شبکه " تبدیل شود چرا که ما در کشور خاموشی نداریم که کاهش یابد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی گفت: جمهوری اسلامی ایران هم اکنون جایگاه نخست تولید برق را در بین 40 کشور منطقه خاورمیانه به خود اختصاص داده است.
محمد بهزاد در جمع مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان قم ، با اشاره به ارتقای رتبه تولید برق کشور از رده 19 به جایگاه 14 جهان در ظرف 10 سال گذشته ، این موفقیت را نشانه رشد و بالندگی صنعت برق در سالهای اخیر دانست و افزود : در منطقه خاورمیانه که نزدیک به 40 کشور وجود دارد ، تولید برق ایران در رتبه نخست است.
وی به رشد صنعت برق در کشور در سالهای اخیر اشاره و تصریح کرد: امروز ما صادر کننده برق به کشور های همسایه هستیم و جایگاه صنعت برق کشور جایگاه رفیعی است که باید متعالی تر شود.
وی با بیان اينكه هم اکنون واژه خاموشی از فرهنگ صنعت برق ایران حذف شده است ، تصریح کرد: واژه کاهش خاموشی باید از فرهنگ صنعت برق حذف و به افزایش پایداری و تقویت شبکه تبدیل شود چرا که ما در کشور خاموشی نداریم که کاهش یابد./ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.