سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

تصویب چند طرح کشاورزی در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی مازندران

چند طرح کشاورزی در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی مازندران تصویب شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران، استاندار مازندران در جلسه کارگروه توسعه کشاورزی با بیان اینکه ظرفیت دانشگاه ها باید فعال شود و مازندران با توجه به شرایط بسیار مناسب آب و هوایی قابلیت پیشرفت های زیادی را دارد،گفت: در مجموع 76 میلیارد تومان تسهیلات به بانک کشاورزی اختصاص و 10 میلیارد تومان مصوب شد.

طاهایی افزود: طرح های کشاورزی در شهرستان ساری 90 درصد آن به بانک کشاورزی معرفی و 49 درصد آن مصوب شد.

به گفته استاندار مازندران؛ 3 هزار و 20 پرونده طرح های کشاورزی و دام در کمیته امداد امام خمینی (ره) وجود دارد و 29 میلیارد تومان اعتبار برای کمیته امداد امام خمینی (ره) و 5 میلیارد تومان برای بهزیستی مصوب شد.

رئیس سامان جهاد کشاورزی مازندران در ادامه گفت: اعتبارات سال 90 برای طرح های کشاورزی 146 میلیارد تومان است و 4 هزار و 600 طرح در دست انجام است.

عظیمی با اشاره به اینکه در مجموع 92 درصد تسهیلاتی که به بانک معرفی شده،تأیید شد.

به گفته رئیس سامان جهاد کشاورزی مازندران؛ برای طرح های کشاورزی بخشی از تسهیلات 39 میلیارد و 600 میلیون تومان تا اواخر آذر ماه امسال ابلاغ شده و بانک سپه به عنوان بانک عامل این طرح ها است.

عظیمی خاطرنشان کرد: 13 درصد از اعتبارات امسال یعنی از 103 میلیارد تومان کل اعتبار، 63 میلیارد تومان آن به بانک های عامل معرفی شد و میانگین خالص طرح های اجرا شده 92 درصد است.

بابایی، مدیرکل کار، تعاون و رفاه امور اجتماعی مازندران گفت: 17هزار و 700 طرح کشاورزی تعهد اشتغال این سازمان در زمینه کشاورزی است که تا کنون 9 هزار و 800 طرح محقق شد.

مدیرعامل بانک کشاورزی مازندران در این نشست گفت: از 5 هزار و 900 فقره پرونده، هزار و 300 فقره پرونده در بانک کشاورزی بررسی شد و فاصله ی بین طرح های کشاورزی مصوب و پرداختی 8 درصد است.

محمدی افزود: تاکنون بانک کشاورزی 7 میلیارد تومان تسهیلات کشاورزی پرداخت کرده است. /ع

برچسب ها: توسعه ، کشاورزی ، مازندران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.