سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

کارگاه علمی نجوم و رصد ستارگان در دزفول برگزار شد

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شماره یک دزفول گفت: این کانون کارگاه علمی نجوم و رصد ستارگان را در شهرستان دزفول برگزار کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سعید گل گل افزود: کارگاه علمی نجوم و رصد ستارگان با همکاری کانون شماره یک و واحد کارشناسی فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حوزه دزفول در این شهرستان برگزار شد.
وی ادامه داد: در این کارگاه که مسئولیت برگزاری آن را غلامعلی جوهرقلی از اساتید دانشگاه دزفول بر عهده داشت، مسئولان و مربیان فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مراکز 1 و 2 و 3 و 4 دزفول حضور داشتند.

مسئول اولین مرکز کانون در شهرستان دزفول عنوان کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان ضمن آشنایی با صور فلکی و ستارگان مختلف به وسیله تلسکوپ به رصد صورفلکی،ستاره قطبی،شهاب سنگها و ... پرداختند.

گل گل یادآورشد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مرکز شماره یک دزفول فعالیت پویانمایی خود را از سال 1387 آغاز کرده و تاکنون چهار جشنواره پویانمایی با حضور اعضای کودک و نوجوان در این مرکز برگزار شده است و آثار برتر این مسابقه ها نیز به جشنواره های مختلف منطقه ای و کشوری ارسال شده اند.

وی یادآور شد: این فعالیت در راستای دستاوردهای کارگروه زیست شناسی و آموزش مربیان و کارکنان کانون در زمینه های علوم زیست شناسی و همچنین به منظور ترویج علم و برپایی کارگاه های علوم در این مرکز برگزار شد./ع

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان در حال حاضر با دارا بودن ۵۲ مرکز فرهنگی هنری، ثابت، سیار و پستی در سطح استان، بیش از 4۰ فعالیت فرهنگی، هنری، ادبی و مذهبی را برای مخاطبان کودک و نوجوان ارائه می‌کند.


برچسب ها: برگزاری ، کارگاه ، نجوم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.