سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احتمال توافقی کوتاه مدت در پرتگاه مالی آمريکا

سی ان ان از احتمال دسترسی دموکرات ها و جمهوری خواهان به توافقی کوتاه مدت برای مقابله با پرتگاه مالی خبر داد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان ، یک منبع دموکرات در کنگره آمریکا به ما اطلاع داد که ظاهرا دموکرات ها با جمهوری خواهان برای متوقف شدن روندی که باعث کاهش پرداختی های دولت و افزایش مالیات شهروندان می شود ، برای سه ماه موافقت کرده اند، اما دموکرات ها با کمتر از یک سال موافق نیستند.

در حال حاضر مذاکرات بین دموکرات ها و جمهوری خواهان در حال برگزاری است و جو بایدن معاون اوباما با سناتور میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان در کنگره برای به توافق رسیدن در بازده زمانی سه ماهه در حال گفتگو هستند؛ اما دموکرات ها نگرانند که این توافق سه ماه خود باعث پرتگاه های مالی دیگری در آینده خوهد شد.

بر پایه توافقی درباره مقابله با کسری بودجه و افزایش بدهی ها که در سال دو هزار و یازده به تصویب رسید ، قرار بود که هزینه های دولت کاهش داده شود و نظام مالیاتی اصلاح شود.

اما اگر بین جمهوری خواهان و دموکرات ها توافقی انجام نشود در نیمه شب سه شنبه همزمان با آغاز سال نوی میلادی افزایش مالیات ها برای همه مالیات دهندگان و کاهش بودجه شدید در هزینه های ایالتی و فدرال به صورت خودکار اجرا می شود و آمریکا وارد پرنگاه مالی می شود.
برچسب ها: توافق ، پرتگاه ، آمریکا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.