سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصور ابراهیم زاده:

سیگار برگ شانس لوکا همراه خودم ندارم / بازیکن باید از سرپرست اجازه بگیرد تا به رختکن برود

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران گفت: به سیگار شانس لوکابوناچیچ اعتقادی ندارم و همه جا آن را با خود نمی برم.

منصور ابراهیم زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نفت تهران و مس کرمان دیداری فیزیکی را به نمایش گذاشتند که تیم مس بهتر از ما بازی کرد مس کرمان به بهترین شکل توپ را در زمین به چرخش درآورد و آن ها در اکثر لحظات بازی بهتر از بازیکنان ما بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران  در مورد داوری بازی گفت: داوری مشکل خاصی نداشت داور بهترین عملکرد را از خود در این دیدار به نمایش گذاشت .

ابراهیم زاده در مورد نفت تهران به اراک تاکید کرد: انتقال نفت تهران به اراک شایعه ای بیش نیست و در این مورد صحبت های زیادی شده است رفتن نفت به اراک عملی نمی شود.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران درمورد سیگار برگ ، هدیه لوکابوناچیچ در پایان دیدار ذوب آهن و مس کرمان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان را به او داد و گفت: سیگار برگی که لوکا به من داده است داخل کتم در خانه است به این چیزهای اعتقادی ندارم که همه جا آن را با خود ببرم.

وی در مورد ناراحتی یعقوب کریمی پس از تعویض اظهار داشت: وظیفه سرپرست است که بازیکنان تعویضی را به سمت رختکن هدایت کند و باید از سرپرست تیممان در مورد او سوال کنید.

ابراهیم زاده در مورددرگیری با بازیکنان تعویضی مثل خلعتبری و قاضی در ذوب آهن نیز افزود: اعتراض بازیکنان پس از تعویض به بدشانسی یا شانس من ربطی ندارد این مربی است که صلاح می داند که چه موقع بازیکن توان بازی در طول بازی را دارد.

برچسب ها: سرمربی ، نفت ، داور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.