سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در پي اظهارات مسئولان فجر در مورد قرارداد حقيقي؛

رضا حقيقي: فجری ها به خاطر باخت دست به این کار زدند/ مبلغ قراردادم با پرسپولیس کذب محض است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: مسئولان فجر به خاطر باخت اين تيم مقابل پرسپولیس، مبلغ قرارداد من را به دروغ اعلام کردند.


رضا حقیقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: این کار فجری ها به خاطر باخت مقابل پرسپولیس بوده که با بیان قرار داد من آن هم به دورغ، باعث کشاندن پرسپولیس به حاشیه ها شدند اما بايد بگويم که پرسپوليس هیچ گاه با این حرفها پرسپولیس وارد حاشیه نمی شود.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس تهران ادامه داد: بيان مبلغ قرارداد از سوی مسئولان فجر سپاسی شیراز کذب محض است و به هیچ عنوان این مبلغ برای حضور من در تیم فوتبال پرسپولیس وجود نداشته است.

حقیقی تصریح کرد: کار مسئولان فجر اصولا حرفه ای نبوده، مشکل آنها چیز دیگری است  اما بايد بدانند با این حرفها پرسپولیس به حاشیه نمی رود.

وی ادامه داد: این کار در هر صورت درست نبود، من یک نیم فصل برای تیم فوتبال فجر سپاسی شیراز زحمت کشیدم و این حرفها از شیرازی ها بعید است.

حقیقی در مورد وضعیت خود در تیم فوتبال پرسپولیس گفت: وضعیت خوبی در تیم فوتبال پرسپولیس دارم و دستورات سرمربی تیم را به خوبی در زمین پیاده می کنم و امیدوارم با بازی های خوب نتایج شايسته اي براي اين تیم به دست بياوريم./مح

برچسب ها: باخت ، مبلغ ، فوتبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.