سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جزئيات بيشتر تاخير قطار دليجان مشهد - تهران ؛

هيچ کس به گردن نمي گيرد

بعد از گذشت سه روز از تاخير 3 ساعته قطار دليجان-مشهد-تهران که منجر به مرگ يک جنين 5 ماهه شد ، مسولان هنوز پاسخ روشني نداده اند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، براساس اظهارات يکي از مسافران قطار دليجان در مسير مشهد به تهران ، کمبود امکانات گرمايشي از عواملي بوده که منجر به آسيب ديدن يکي از مسافران زن اين قطار شده است.

بنابر اين گزارش ، اين قطار قرار بود  روز جمعه 8/10/ 91 ساعت 9 شب به سمت تهران حرکت کند که مسافران در هنگام حرکت قطار متوجه يک تاخير 3 ساعته در ايستگاه راه آهن مشهد شدند که بعد از سپري شدن اين زمان قطار ساعت 30 :11 شب به سمت تهران حرکت مي کند .
 
بر اساس اين گزارش ، يک ساعت بعد از حرکت قطار مشهد - تهران سيستم گرمايشي کليه واگن هاي اين قطار از کار افتاد و همين مساله موجب شد تا مسافران با تذکرهاي متعدد اين مساله را به مسولان قطار گوشزد کنند که البته بنا به اظهارات مسافران مسولين هيچ گونه اقدامي در جهت به کار افتادن سيستم هاي گرمايشي انجام ندادند.
 
لازم به ذکر است : بر اثر سرماي نسبتا شديد در قطار فوق يکي از مسافران زن که باردار بود دچار مشکل شد و اين مشکل منجر به سقط جنين 5 ماهه وي شد.
 
با وجود اينکه حضور پزشک در قطار از الزامات است اما هيچ کادر درماني براي کمک رساني به اين زن باردار صورت نگرفت.
 
جاي تاسف است که مسولان در پاسخ به علت اين اتفاق ،ضمن اضهار بي اطلاعي از دادن پاسخي مناسب سرباز زده و مسوليت آن را به گردن نمي گيرند. /عب

 

برچسب ها: قطار ، کمبود ، جنین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.