سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

اجرایی شدن 82 درصد مصوبات سفر های دولت نهم و دهم

فرماندار شهرستان اصفهان گفت: تاکنون به صورت میانگین 82 درصد مصوبات سفرهای ریاست جمهوری به اصفهان اجرایی شده است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان فضل الله کفیل در جلسه شورای اداری شهرستان اصفهان افزود: 637 مصوبه در سه سفر استانی ریاست جمهوری به استان و شهرستان اصفهان به تصویب رسیده که 82 درصد آن اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: تاکنون به ترتیب 94، 82 و 72 درصد از مصوبات سفرهای اول، دوم و سوم رییس جمهوری اسلامی به استان اجرایی شده است.

وی با اشاره به اقدامات کارگروه اشتغال استان اضافه کرد: براساس آمار ارائه شده از سوی دستگاه های مختلف در سال گذشته بیش از 150درصد تحقق اشتغال زایی در استان داشته ایم.

به گفته فرماندار اصفهان در سال جاری تعهد اشتغال در شهرستان اصفهان 62 هزار و 913 نفر بوده است.

وی با بیان آمار اشتغال زایی در شهرستان اصفهان افزود: تاکنون 62 هزار و 498 نفر شاغل شده اند که بر این اساس 99 درصد تعهد اشتغال شهرستان محقق شده است.

کفیل اظهار کرد: براساس اعلام راه و شهرسازی و سامانه رصد، از این تعداد هشت هزار و 424 نفر در بخش غیر مسکن و 54 هزار و 74 نفر نیز در بخش مسکن مشغول به کار شده اند.

وی با اشاره به اینکه طرح مسکن مهر در شهرستان اصفهان متفاوت از سایر شهرستان هاست، گفت: در این شهرستان 11 شهر با جمعیت زیر 25 هزار نفر وجود دارد که در این شهرها به صورت خودمالکی زمین به متقاضیان طرح مسکن مهر واگذار شده است.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: در مجموعه 13 شهر این شهرستان 23 هزار و 920 واحد مسکن مهر پیش بینی شده و میانگین پیشرفت این طرح در این شهرها 58 درصد است.

وی با بیان اینکه مسکن مهر شهر بهارستان با 11 هزار و 601 واحد در حال تکمیل است، افزود: این طرح تاکنون 41 درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنین درخصوص اختصاص تسهیلات به مشاغل خرد و خانگی گفت: در سال گذشته مبلغ 57 میلیارد تومان به شهرستان اصفهان اختصاص پیدا کرد و امسال این رقم به بیش از 73 میلیارد تومان رسیده است./ب

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.