سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

اجرای عمليات برف‌روبي در 21هزاركيلومتر از محورهای خراسان رضوی

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی از اجرای عمليات برف‌روبی در 21هزاركيلومتر از محورهای استان طی بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمدحسن واحدي با بیان اینکه در این مدت حجم عملیات برف روبی در 479 نوبت،21میلیون مترمکعب بوده، گفت: 483 نوبت عمليات شن و نمك پاشي به ميزان 10هزار تن در طول محورهای استان انجام شده است.

وي افزود: برای انجام این عملیات، تعداد یکهزار و80 دستگاه‌روز ماشين‌آلات بخش دولتي و 47دستگاه‌روز ماشين‌آلات بخش خصوصي بکار گرفته شده است.

واحدي گفت: یکهزار و 886 نفرروز پرسنل بخش دولتي و 213 نفر روز پرسنل بخش خصوصي در اجرای عمليات برف‌روبي اخیر مشاركت داشته‌اند.

وی در ادامه اظهار داشت: 88 اكيپ، شامل 948نفر پرسنل راهدار و 540 دستگاه ماشين‌آلات راهداري زمستاني از ابتداي آذر امسال تا 15 فروردين سال آينده، در  72 نقطه از محورهاي استان مستقر شده اند.

واحدی همچنین با اشاره به در پیش بودن ایام عزاداری پایان ماه صفر و سفر هزاران زائرپیاده به مشهدمقدس، اعلام کرد: با توجه به احتمال بارش برف و برودت هوا طی این ایام، پیش بینی های لازم در این زمینه طی مسیر حرکت زائران صورت گرفته که از جمله آن می توان به آماده سازی تمامی اماکن بین راهی برای اسکان و تغذیه زایران، ارائه آموزش ها و توصیه های لازم به زائران و گشت شبانه روزی راهداران در مسیرهای حرکت کاروان ها اشاره کرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري خراسان رضوي تصريح كرد: طول كل راه هاي استان 21هزار و 73 كيلومتر است که 136 نقطه آن در معرض  خطر كولاك و مه‌گيري  هستند./ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.