سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واکنش عضو کميسيون انرژي مجلس به احتمال تعطيلي تهران به دليل آلودگي هوا؛

مسائل ساده را به معضلات پيچيده تبديل مي‌کنيم

عضو کميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي، آلودگي هواي تهران را نتيجه آلودگي خودروهاي غير استاندارد و تردد بيش از ظرفيت خودرو در تهران دانست.

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي معاونت حمل و نقل و ترافيک شهرداري تهران، حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر موسي احمدي با اشاره به اهميت تأثير انجام مستمر معاينه فني به عنوان يک ضرورت اساسي در کاهش آلودگي هوا افزود: معاينه فني بايد همه ساله انجام شود و وسايل نقليه آلاينده به منظور سنجش وضعيت آلايندگي تحت ضوابط و آزمون‌هاي مراکز معاينه فني قرار بگيرند.
وي با بيان اين که توسعه حمل و نقل عمومي در تهران بايد بيشتر مورد توجه قرار گيرد، اظهار کرد: فرهنگ‌سازي به منظور استفاده از حمل و نقل عمومي، از جمله راهکارهاي ضروري جهت کاهش آلودگي هواست و چنان‌چه در مورد تشديد آلودگي هوا پيگيري‌ لازم صورت مي‌گرفت، نيازي نبود که مسانل ساده را به معضلات پيچيده تبديل کنيم و مجبور به تعطيلي تهران شويم.
حجت‌الاسلام احمدي با تأکيد بر اين که حمايت‌ از مديريت شهري جهت توسعه حمل و نقل عمومي کافي نيست، تصريح کرد: شايسته است در اين راستا پشتيباني بيشتري از مديريت شهري صورت بگيرد چرا که هر چه جهت گسترش مترو بيشتر سرمايه‌گذاري شود، توفيقات بيشتري در مورد توسعه حمل و نقل عمومي و در نتيجه کاهش آلودگي هوا حاصل خواهد شد.
عضو کميسيون انرژي مجلس در پايان خاطرنشان کرد: گزارش‌ها حاکي از نا کافي بودن بودجه جهت توسعه مترو دارد و بايد تلاش و جديت بيشتري به منظور گسترش مترو صورت بگيرد چرا که حمل و نقل بر زندگي تمام افراد جامعه تأثيرگذار است./ز
برچسب ها: تعطیلی ، آلودگی ، خودرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.