سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نقل قول هاي جالب ورزشي در سال 2012

با آغاز سال 2013 بد نيست نگاهي به نقل قول هاي جالب ورزشي در سال 2012 داشته باشيم نقل قول هايي كه در زمينه هاي مختلف فوتبالي آورده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران در فوتبال سراسر جهان مديران، سرمربيان و يا بازيكنان در برخي از موارد نقل قول ها و مصاحبه هايي دارند كه از جمله عجيب ترين نقل قولهاست.

يكي از مهمترين سوژههاي خبري زلاتان ابراهيموويچ است كه نقل قول هاي جالبي دارد به طور مثال زلاتان در مورد جرارد گفته است جرارد برخلاف بازيكنان انگليسي، استعداد خوبي دارد.

زلاتان پس از گل خود به انگليس يك جمله جالب دارد كه گفت در مورد انگليسي ها اين قضيه هميشه صدق مي كند اگر به آنها گل بزنيد بازيكن خوبي هستيد و اگر نتوانيد نه.

يكي از نقل قول هاي جالب از بابي چارلتون است كه گفت تعريف كردن از سيتي خيلي سخت است ولي ما احمق نيستيم و آنها قهرمان شدند.

همچنين سرخيو آگرو يك عقيده خاص داشت او در يكي از گفته هايش بيان كرده است كه اينكه يك آرژانتيني تبديل به بت انگليسي ها شود خيلي نادر است اما من هر دفعه كه به گل جلوي كوئينز پارك رنجرز فكر مي كنم احساساتي مي شوم مي‌خواهم اين جا بمانم چون قانع شده ام كه سيتي به سطح رئال و بارسلونا مي رسد.

آندره ويلاش بوآش نيز يك جمله در خصوص سرمربيان در چلسي دارد كه گفته است در چلسي اخراج مربي جزو كارهاي روزانه است.

فابيو كاپلو نيز يك جمله جالب در مورد روني دارد وي گفته است بعد از بازي انگليس و ايتاليا فكر كردم روني فقط اسكاتلندي مي فهمد براي همين است كه تنها براي يونايتد كه در آن فرگوسن با لهجه اسكاتلندي حرف مي زند خوب بازي مي كند پله يك نقل قول جالب در حمايت از تيم برزيل 1970 دارد حتي اگر من هم براي اسپانيا بازي كنم اين تيم حريف برزيل 1970 نمي شود. ما بازيكنان بهترين نسبت به اسپانيا داشتيم اين ها فقط دو يا سه بازيكن عالي دارند.

روي هاجسون نيز در يك جمله گفته است هنري كسينجر حرف هاي زيادي دارد ولي من يكي از خيلي دوست دارم هر دستاورد بزرگي يك روياست قبل از اينكه تبديل به واقعيت شود.

هاجسون يك جمله منطقي و علمي دارد كه در آن گفته است بايد قبول كنيد كه ناكامي در فوتبال غير ممكن است شما در فوتبال ممكن است ببازيد يا ببريد اما به نظر من همين كه شروع مي‌كنيد سايرين را به خاطر اشتباهاتتان سرزنش كنيد ناكام هستيد.

يكي از جمله هاي معروف در خصوص كري خواندن جمله آندره پيرلو پس از پنالتي به انگليس بود وي گفت: جوهارت خيلي مطمئن به نظر مي رسيد و من با خودم فكر كردم كه يك مقدار درجه اش را كم كنم.

خوان ماتا در يك جمله احساسات خود را به اين شكل بيان كرده است ديوانه كننده بود بايرن حدود دقيقه 80 گل زد و روي آ‌خرين و شايد تنها كرنري كه داشتيم دروگبا گل زد پس از اينكه پنالتي ام خراب شد هنوز هم به پترچك اعتقاد داشتم او مثل يك فرشته بود كه ما را نجات داد اين  تقدير بود./آق
برچسب ها: زلاتان ، جرارد ، چارلتون
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.