سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

یک میلیارد ریال میانگین سرانه سرمایه‌گذاری اشتغال در کردستان

معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان با بیان اینکه در سند اشتغال استان ایجاد 132 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است، گفت: میانگین سرانه سرمایه‌گذاری اشتغال در کردستان یک میلیارد ریال است.

به گزارش خبرنگار بداشگاه خبرنگاران سنندج ، ازهاری با اشاره به اینکه سند توسعه اشتغال  که از لحاظ کارشناسی و محتوایی از اسناد محکم و قابل اطمینان محسوب می‌شود، گفت:از جمله اهداف پیش‌بینی شده در سند توسعه اشتغال ایجاد 132 هزار فرصت شغلی در طول سال‌های برنامه پنجم وسرمایه‌گذاری 11 هزار میلیارد تومان است.
وی افرود: سهم بخش‌های مختلف در ایجاد اشتغال در این سند مشخص شده و بخش دولتی باید 19/8 درصد، بخش خصوص 5.76 درصدو تعاونی‌ها هم 7.3 درصد شغل ایجاد کنند.
ازهاری با اشاره به اینکه برنامه‌های اجرایی در قالب دسته‌بندی طرح‌های سرمایه‌گذاری در قالب 15 شبکه شناسایی شده‌اند، اضافه کرد: بیش از 3 هزار طرح دراین سند در بخش‌های مختلف کشاورزی، خدمات، بازرگانی،صنعت و غیره مشخص شده است.
معاون برنامه‌ریزی استاندار کردستان میانگین سرانه سرمایه‌گذاری اشتغال استان را 100 میلیون تومان ذکر کرد و گفت: سرانه سرمایه‌گذاری بخش کشاورزی 329 میلیون ریال، بخش صنعت 370 میلیون تومان و بخش خدمات هم 81 میلیون و 500 هزار تومان در سند اشتغال مشخص شده است./ع
برچسب ها: اشتغال ، سند ، بازرگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.