سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

پالایشگاه خانگیران، قهرمان المپیاد ورزشی شرکت ملی گاز

رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد از کسب مقام قهرمانی المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران توسط کارکنان پالایشگاه خانگیران خبر داد.

 


محمد جواد راسخی در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با اعلام این خبر افزود: این المپیاد با حضور 35 شرکت تابعه شرکت ملی گاز ایران در محمود آباد برگزار شد.

وی با بیان این که این دوره از مسابقات از تاریخ یکم تا 10 دیماه جاری در محمود آباد برگزار شد اظهارداشت: در این دوره از مسابقات 35 منطقه گازی در رشته های بسکتبال، تنیس روی میز، شطرنج، شنا، فوتسال، والیبال، دو و میدانی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

راسخی تصریح کرد: در رشته والیبال، تیم پالایشگاه خانگیران در بین 35 منطقه شرکت کننده در المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران در سکوی نخست قرار گرفت.

رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد ادامه داد: در رشته شنا با توجه به اینکه سایر شرکت ها از 16 نفر شرکت کننده برخوردار بودند اما پالایشگاه گاز خانگیران با وجود هشت شرکت کننده توانست مقام تیمی قهرمانی این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: همچنین در رشته تفنگ بادی ، آقای موسوی از کارکنان پالایشگاه با غلبه بر کلیه حریفان مدال طلای این رشته را کسب کرد.

راسخی خاطر نشان ساخت: در رشته دو و میدانی آقای سید آبادی از دیگر کارکنان پالایشگاه گاز شهید هاشمی نژاد دو مقام اول انفرادی را از آن خود کرد و به مدال طلای مسابقات دست یافت.

رئیس خدمات ورزش شرکت پالایش گاز شهید هاشمی نژاد یادآور شد: در مجموع کل، پالایشگاه گاز خانگیران در بین 35 تیم شرکت کننده در المپیاد ورزشی کارکنان شرکت ملی گاز ایران، مقام قهرمانی را بدست آورد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.