سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تعداد مسافران ورودی به استان اردبیل به 9 میلیون نفر رسید

فرماندار اردبیل گفت: بر اساس آمارهای ارائه شده از سوی میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل میزان ورود مسافران به این استان به 9 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ كاظم دبیر افزود: طرح های مختلفی در هشت محور و 63 برنامه برای شهرستان سرعین تعیین كرده بودیم كه افزایش میزان مسافران از پنج میلیون به 12 میلیون نفر یكی از این طرح ها بود.

وی با اشاره به تلاش برای افزایش مدت اقامت مسافران به دو روز در استان و بویژه شهرستان سرعین گفت: با این هدف برنامه های مختلفی در استان اجرا شده كه برگزاری جشنواره زمستانی در سرعین یكی از این برنامه ها است.

دبیر افزود: پارسال اولین جشنواره زمستانی در سرعین برگزار شد و امسال هم دومین جشنواره زمستانی از اول بهمن تا 15 اسفند در سرعین برگزار می شود.

وی از هدف گذاری برای شركت 9 استان در این جشنواره خبر داد و گفت: استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، زنجان ، قم ، گیلان ، اردبیل ، قزوین ، البرز و تهران در این جشنواره شركت می كنند.

فرماندار اردبیل با اشاره به ارتقای حضور مردم در فعالیت های اجتماعی در این شهرستان در دو سال اخیر افزود: در دوره قبل انتخابات مجلس شورای اسلامی حضور مردم سرعین 48 درصد بود كه در دور نهم انتخابات مجلس این میزان به 68 درصد ارتقا یافته است./ب

برچسب ها: اردبیل ، ورود ، مسافران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.