سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همدان/

شهرستان ملاير نيازمند درمانگاه و داروخانه شبانه‌روزي هلال احمر

نماينده مردم ملاير در مجلس با بيان اينکه شهرستان ملاير نيازمند ايجاد يک درمانگاه شبانه‌روزي و داروخانه هلال احمر است، گفت: در حال رايزني تحقق اين مهم هستيم.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان ؛ علي‌نعمت چهاردولي  در در همايش داوطلبان ملاير با اشاره به اينکه شهرستان ملاير به عنوان دومين شهر بزرگ استان همدان نياز به يک درمانگاه شبانه‌روزي و داروخانه هلال احمر دارد، گفت : در حال رايزني با مسئولان هستيم تا بتوانيم ساختمان هلال احمر را در مکان قبلي در خيابان همدان بازسازي کنيم و اعضاي هلال احمر با داشتن همه امکانات در اين محل ساماندهي شوند.
چهاردولي به پيگيري تجهيزات ماشين نجات در هلال احمر ملاير اشاره کرد و گفت: با همت و پيگيري مسئولان مربوطه اين ماشين آماده است که به زودي تجهيزات داخلي آن نيز فراهم خواهد شد.
رییس هلال احمر ملایر هم گفت : عضويت داوطلبان هلال احمر شهرستان  از سه هزار نفر در سال هاي گذشته به 9 هزار نفر در سال جاري رسيده است.
وي همچنين از اجراي طرح'پنجره هاي اميد' در اين شهرستان خبر داد و گفت: اين طرح که از سوي سازمان جمعيت هلال احمر ابلاغ شده، از آذر امسال آغاز و تا پايان اسفند ادامه دارد.
رييس جمعيت هلال احمر ملاير با بیان اینکه  اين برنامه در قالب دو طرح'حاميان سلامت' و 'حاميان کرامت' اجرا مي شود گفت : داوطلبان در اين طرح اقدامات لازم برای جمع آوري کمک هاي نقدي و غيرنقدي داوطلبان و افراد خير و نيکوکار انجام می دهند ./ع
برچسب ها: شهرستان ، ملایر ، درمانگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.