سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران

حضور فعال شرکت آب و فاضلاب استان مازندران درنمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور

شرکت آب و فاضلاب مازندارن با حضور در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور حضور دارند.

مدیر عامل آبفای شهری مازندران در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران با بیان اینکه فرهنگ سازي براي حفظ محيط زيست در ميان مردم يكي از مهمترين اهداف برپايي اين نمايشگاه بوده گفت : ترویج فرهنگ عمومی، حفاظت از محیط زیست، اساس توسعه پایدار، شعار دوازدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست کشور بود.

حسین زاده از اجرای طرح های جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای ساحلی مازندران خبر داد و افزود : طرح جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب به منظور جلوگیری از آلودگی محیط زیست،حفظ اکوسیستم دریای خزر،جلوگیری از آلودگی منابع آب زیرزمینی ،جلوگیری از بیماریهای مسری و کاهش هزینه دارو و درمان به اجرا درآمده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر طرح جامع فاضلاب در شهرهای جویبار،نوشهر و چالوس،بابلسر، بابل و ساری به بهره برداری رسید تصریح کرد : طرح های جمع آوری ، تصفیه و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرهای محمودآباد و تنکابن در حال انجام است.

مدیر عامل آبفای شهری مازندران گفت : هم اکنون طرح مطالعات فاضلاب درهفت شهر مازندران به اتمام رسیده و در 11 شهر دیگر در حال انتخاب مشاور برای مطالعات فاز اول و دوم است.

حسین زاده افزود : شرکت آب و فاضلاب مازندران در این نمایشگاه با ارایه پوستر ، بروشور ، لمینیت و بنرهای چاپی به طرح موضوع پروژه زیست محیطی استان ، ایجاد شبکه جمع آوری ، دفع و تصفیه فاضلاب شهری و سالم سازی آب پرداخت که با استقبال بازدید کنندگان روبرو شد./ب
برچسب ها: حضور ، فعال ، شرکت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.