سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

احیای واحدهای بهره بردار راكد در شهرکها و نواحی صنعتی خراسان رضوي

معاون صنايع كوچك شرکت شهرکهـای صنعتی خراسان رضوي از كمك به واحدهای بهره بردار غیرفعال جهت راه اندازي مجدد، در شهرکها و نواحی صنعتی این استان خبر داد .




مسعود مهديزاده در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: براساس سیاستهـای سازمان صنایع کوچک و شهرکهـای صنعتی ایران و در راستای حمـایت از واحدهای صنعتی کوچک و متوسط و کمک به احیاء واحدهای صنعتی راکد ، شرکت شهرکهای صنعتی خراسان رضوي اقدام به تشکیل یک تیم کارشناسی متشکل از کارشناسان معاونت صنایع کوچک و مدیریت امور شهرکها و نواحی صنعتی کرده است .

وي افزود: واحدهای صنعتی بهره بردار غیرفعال در سطح استان شناسایی شده و پس از بررسی علل رکود اين واحدها ، بسته به نوع و ميزان مشكل ، مساعدتهاي لازم جهت حل مشكل صورت مي گيرد. تاكنون تعدادي از اين واحد ها در شهركهاي سطح استان مجددا به بهره برداري رسيده و فعال هستند.

وی ادامه داد : تأمین نشدن نقدینگی و سرمایه در گردش ، عدم توانایی در بازاریابی و اصلاح ساختار تولید ، از عمده ترین مشکلات رکود این واحدها است .

مهديزاده اعلام کرد : درحال حاضر ، با کمک و یاری مدیران بانکهای عامل و مسئولان استان ، با تمام توان ، درصدد برطرف كردن مشکلات واحدهایی هستیم که به ناچار ، فعالیت آنها منجر به رکود شده است .

وی تصریح کرد : واحدهای تولیدی و صنعتی فعال مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی سعی کنند تا در فرصتهای مناسب و با برنامه ریزیهای دقیق و از پیش تعیین شده ، نسبت به شناسایی بازارهای مختلف و نوع نیاز آنها در اصلاح ساختار تولید و ارتقاء کیفیت محصولات خود اقدام نمایند تا شاهد رکود ناخواسته واحدهای تولیدی و صنعتی در استان نباشیم ./ب

برچسب ها: احیا ، واحد ، راکد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.