سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/عضو هیئت رئیسه مجلس:

جریان اصولگرا می تواند در برابر مشکلات کشور ایستادگی کند

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: جریان اصولگرا می تواند در برابر مشکلات کشور ایستادگی کند.



حسین سبحانی‌نیا در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد با بیان این مطلب افزود: فتنه 88 از مدت‌ها قبل توسط دشمنان نظام اسلامی طراحی شد و با اهداف مشخص و صحنه‌سازی فراوانی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی افزود: فتنه در ابتدا زمینه امیدواری دشمنان را نیز فراهم کرد اما به حضور مردم در حماسه 9 دی تمامی نقشه‌های آنان از هم پاشیده شد و با شکست روبه‌رو شدند.

وی ادامه داد: تا زمانی که فتنه‌گران ورود به برخی حوزه‌های اعتقادی مردم پیدا نکرده بودند مردم تحمل کردند؛ اما زمانی که به اعتقادات و مقدسات اسلامی مانند عاشورا حسینی توهین شد مردم با حضور پررنگ خود توانستند با آنها مقابله کنند.

سبحانی‌نیا اظهار کرد: انقلاب اسلامی ارزشی است و مخالفین هنوز به دستاوردهای خود در این مسیر نرسیده‌اند و آنها از هر موقعیتی در راستای رسیدن به اهداف خود استفاده می‌کنند و حتما برای انتخابات 92 برنامه‌های بسیاری دارند.

عضو مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: حرکت‌های اصولگرا در حال حاضر می‌تواند در اهداف و برنامه‌هایی که عناصر فتنه‌ و انحراف دارند؛ قرار بگیرد و از عواقب بسیاری از آنها جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اگر نتوانیم با برنامه‌ریزی در مسیر این انتخابات پیش برویم شاید برخلاف فتنه 88 قبل از انتخابات رخ دهد و تبعاتی به تبع بدتر از آن به همراه داشته باشد.

سبحانی‌نیا اظهار کرد: با حمایت ولایت فقیه و نیروهای دلسوز ولایت مدار می‌توان به مقابله با عناصر فتنه و انحراف برخاست./ب

برچسب ها: جریان ، اصولگرا ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.