سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

افزایش تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های پیام نور مازندران

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، از افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی در مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری در سطح مراکز این دانشگاه در مازندران خبر داد.

موحدمنش در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: اکنون توسعه تحصیلات تکمیلی در دانشگاه های پیام نور مراکز شهرستانهای مازندران به صورت جدی در حال پیگیری است و بزودی تعدادی از این رشته ها در مقاطع کارشناسی ارشد ودکتری راه اندازی می شود.

وی افزود:   دانشگاه های پیام نور مازندران در سالهای اخیر در ارزیابی های مختلف در کشور بهترین جایگاه را در میان مراکز استانها کسب کرده است.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، با بیان اینکه این دانشگاه اکنون به مرحله برطرف کردن بخشی از نیازهای اقتصادی خود توانمند شده است،تصریح کرد: با این حال این دانشگاه مردمی همچنان نیازمند حمایت های مردمی وخیران است.

موحدمنش، پاسخگویی به نیاز وخواسته های به حق مردم هر منطقه با توجه به ظرفیت آن را مورد توجه جدی روسای دانشگاه های پیام نور این استان قرار داد و گفت : هر دانشگاه پیام نور در شهرستاهای مازندران باید کانون توسعه بومی و محلی هر شهر شود تا نتایج آن برای مردم آن منطقه قابل لمس باشد.

وی با بیان اینکه دانشگاه پیام نور در سه دهه گذشته به خوبی نیازهای آموزشی متقاضیان بومی استان را پاسخ داده است، افزود : رسالت جدی دانشگاه پیام نور در مازندران درکنار موضوع های آموزشی، به مباحث فرهنگی ، تحقیق وپژوهش خواهد بود.

رئیس دانشگاه پیام نور مازندران، توجه به خواسته های نسل جوان وکاربردی شدن آموزش های مورد نیاز جامعه را رسالت دیگر این واحد آموزشی در استان برشمرد و تصریح کرد : دانشگاه ها رسالت مهمی در شکل گیری و جهت دهی سبک زندگی مردم دارند و باید در این راستا مطالعات وتحقیق های عمیقی از وضع زندگی مردم انجام شود. /ع


برچسب ها: افزایش ، تحصیلات ، تکمیلی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.