سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

انتقاد از نیمه تمام ماندن مجموعه ورزشی پیام نور آمل

رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز آمل از تاخیر چندین ساله تکمیل نشدن مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور این شهرستان انتقاد و تکمیل هر چه سریعتر آن را در برنامه های جاری و عمرانی این مرکز پیش بینی کرد.

ابوالحسنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران گفت: نیمه کاره ماندن ساخت مجموعه ورزشی دانشگاه پیام نور از زمان کلنگ زنی آن بیش از پنج سال شده و ضروری است مسئولان دانشگاه پیام نور مازندران ونیز شهرستان آمل نسبت به تعیین وضعیت آن هرچه سریعتر اقدام کنند.

وی افزود: رشته های تربیت بدنی در حال ارائه در این دانشگاه و نیز واحد عملی تربیت بدنی به عنوان واحد عمومی واجباری در رشته های دیگر تحصیلی، نیاز به سالن ورزشی دارد که  این واحد آموزشی از داشتن آن محروم است.

رئیس جدید دانشگاه پیام نور مرکز آمل همچنین کمبود حدود 20 عضو هیئت علمی در دانشگاه پیام نور مرکز آمل را یکی دیگر از نارسایی ها ونیاز جدی این واحد دانشگاهی برشمرد و تصریح کرد : با توجه به ارائه 32 رشته تحصیلی در دانشگاه پیام نور مرکز آمل در مقطع کاردانی، کارشناسی ونیز کارشناسی ارشد حداقل نیاز به 32 عضو هیات علمی برای هر رشته تحصیلی است که این دانشگاه اکنون فقط 13 عضو هیات علمی دارد.

ابوالحسنی گفت : 9 دانشجوی مقطع دکتر نیز این دانشگاه دارد که پس از پایان دوره تحصیلی به جمع اعضای هیات علمی اضافه می شوند. /ع

برچسب ها: انتقاد ، نیمه ، تمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.