سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نزاع در پمپ بنزین الهیه چند مجروح در بر داشت؛

اراذل اوباش مست حرمت موی سفید را نگه نداشتند

دو تن از اراذل اوباش به جایگاه سوخت در الهیه رفتند و با شکستن شیشه های آن یک پیرمرد 70 ساله را مورد ضرب و شتم قرار دادند.

رئیس کلانتری 124 قلهک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: دو فرد به نام های بابک 21 ساله و پیمان 23 ساله با خودروی 206 خود جهت سوختگیری به پمپ بنزین الهیه رفتند و به دفتر پمپ بنزین مراجعه کردند و اظهار داشتند که چند روز قبل کارت سوخت خود را در یکی از دستگاه های سوختگیری جا گذاشتند.

سرهنگ عطاء‌الله خالقی در ادامه اظهار داشت: مسئول جایگاه که فردی 70 ساله به نام ناصر بود کارت های بر جای مانده از رانندگان را از صندوق درآورد و از آنان کارت شناسایی خواستار شد.

این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: ناگهان آن دو فرد که حالت غیرطبیعی و نامتعارف داشتند اقدام به گرفتن تمامی کارت های سوخت می نمایند که با مقاومت مسئول جایگاه مواجه می شوند.

وی با اشاره به فحاشی پرخاشگری و عربده کشی در دفتر پمپ بنزین، گفت: یکی از آن دو فرد اقدام به ضرب و شتم این پیرمرد 70 ساله را نمود و دیگری نیز با تکه سنگ شروع به شکستن شیشه ها و اموال داخل پمپ بنزین کرد که یکی از متصدیان پمپ بنزین به نام محمد 31 ساله برای یاری پیرمرد می شتابد که متهمین هر دو را با لوازم اطراف خود مجروح و مصدوم می نمایند و در ادامه بلافاصله شهروندان این اتفاق را به پلیس از طریق فوریت های 110 گزارش می دهند.

خالقی خاطر نشان کرد: مأموران پس از چند دقیقه خود را بلافاصله به محل رسانده و با اظهارات بیان گردیده و شناسایی چهره ی متهمین از فیلم دوربین های مداربسته در پمپ بنزین اقدامات گسترده ی خود را آغاز نموده و با تجربه ی کافی و آمادگی لازم توانستند متهمین را کمتر از چند ساعت در خیابان شریعتی ردیابی و دستگیر نمایند.

لازم بذکر است، دو فرد مجروح این درگیری در بدو ورود ماموران با هماهنگی اورژانس به بیمارستان انتقال داده شدند و پیرمرد 70 ساله نیز از ناحیه چشم و صورت مصدوم و دچار خونریزی گشته بود، همچنین متهمان پس از تشکیل پرونده به جهت تست الکل به پزشکی قانونی انتقال داده شدند./ز

برچسب ها: مقاومت ، بنزین ، شیشه ، سوخت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.