سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو کميسيون عمران:

عدم اتمام طرح مسکن مهر نقطه ضعفي در کارنامه دولت است

عضو کميسيون عمران مجلس گفت: پروژه مسکن مهر که در اين دولت آغاز شد بايد با جديت دنبال شود و عدم اتمام اين طرح به عنوان نقطه ضعفي در کارنامه دولت محسوب مي‌شود.

سيد بهلول حسيني نماينده مردم آذربايجان شرقي در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با فعاليت دولت پيرامون مسکن مهر گفت: عملکرد دولت در ساخت مسکن مهر سير نزولي را طي کرده و همچنين شاهد افزایش قیمت در قراردادهای ساخت این پروژه‌ها بوده‌ايم. 
 
وي در ادامه از بدقولي پيماکاران در واگذاري مسکن مهر به متقاضيان شکايت و تصريح کرد: این دسته از پیمانکاران اجازه افزایش قیمت را ندارند چون افزایش قیمت مصالح متوجه آنها نمی‌شود.

عضو کميسيون عمران مجلس اظهار داشت: در برخي نقاط مردم با مسکن مهر از سوي دولت خانه‌دار شدند ولي در بيشتر نقاط ادامه طرح مسکن مهر و مشکلاتي که در اين راستا ايجاد شده فرصت خانه‌دار شدن را با وجود وعده‌اي که دولت به مردم داده بود برايشان فراهم نکرده است.
 
حسيني در پايان خاطر نشان کرد: پروژه مسکن مهر که در اين دولت آغاز شد بايد با جديت دنبال شود و عدم اتمام اين طرح به عنوان نقطه ضعفي در کارنامه دولت محسوب مي‌شود.

انتهاي پيام/
 

برچسب ها: مسکن ، پروژه ، عملیاتی ، دولت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.