سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ثبت نام دوره های کاردانی پودمانی تا فردا ادامه دارد

ثبت نام دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی تا فردا 12 دی ماه تمدید شد و این مهلت مجدد تمدید نخواهد شد.

دکتر علی صدر، معاون سنجش و آموزش دانشگاه جامع علمی و کاربردی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران گفت: ثبت نام دوره های کاردانی فنی و حرفه ای دانشگاه جامع علمی کاربردی در 292 رشته،4131  کد رشته محل در 682 مرکز آموزش علمی کاربردی در 31 استان در ظرفیت 265 هزار نفر در4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ وهنر انجام می شود.

وی تاکید کرد: داوطلبان ثبت نام در دوره های کاردانی فنی وحرفه ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی در مهلت مقرر با مراجعه به پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش به آدرس www.sanjoshorg نمایند و با خرید کارت الکترونیکی ثبت نام نسبت به ثبت نام الکترونیکی خود اقدام نمایند.
 
وی افزود: پذیرش در این دوره ها به صورت بدون کنکور و بر اساس معدل دیپلم انجام می شود و به پذیرفته  شدگان معافیت تحصیلی تعلق می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: اسامی پذیرفته شدگان دوره های کاردانی فنی و حرفه ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع نیمه اول بهمن ماه اعلام می شود و شروع کلاس ها از نیمه دوم بهمن ماه خواهد بود./ح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.