سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو محروميت حنين الزعبی از نامزدی برای کنست

دادگاه رژيم صهيونيستي محروميت حنين الزعبي از نامزدي براي کنست را به سبب فقدان مدارک لغو کرد .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین، سخنگوی موسسه عدالت در ناصره تصریح کرد دادگاه عالی رژیم صهیونیستی با توجه به مدارکی که در اختیار آن قرار گرفت محرومیت حنین الزعبی را برای نامزدی در انتخابات کنست لغو کرد.

 صلاح حسن در گفتگویی با این شبکه درباره لغو ممنوعیت نامزدی حنین الزعبی در انتخابات کنست اسرائیل و علل واقعی لغو این ممنوعیت گفت: واقعیت این است که دادگاه عالی بر اساس مدارک و شواهدی که در اختیار آن قرار می گیرد حکم می کند بنابراین هیچ مدارکی به این دادگاه ارائه نشده است که نشان دهنده حمایت حنین الزعبی از یک سازمان تروریستی باشد.

همه اتهاماتی که به الزعبی نسبت داده شده است به مشارکت وی در اعزام ناوگان آزادی به نوار غزه در سال دو هزار و ده مربوط می شود.

همه محافل اسرائیلی اذعان کردند که مشارکت الزعبی در این ناوگان آزادی تخلف محسوب نمی شود در نتیجه هیچ توجیهی برای صدور حکم علیه وی و محروم کردن وی از نامزدی برای کنست وجود ندارد.

وی افزود: در واقع علت اصلی جلوگیری از نامزدی الزعبی فضای نژادپرستانه ای است که بر اسرائیل حاکم است که باعث شد اعضای کنست نتوانند الزعبی را به عنوان یک مبارز ملی گرای فلسطینی تحمل کنند و در نتیجه با طرح مسائل واهی خواستار محرومیت وی از نامزدی شدند که تلاش های آنها در دادگاه عالی با شکست روبرو شد.
برچسب ها: کنست ، اسراییل ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.