سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تماس يک اسپانيايي با مدير برنامه نکونام/ اخطار باشگاه و قلعه نوعي رسما به بازيکنان اعلام شد

اعضاي تيم استقلال در حالي نيم فصل دوم را آغاز کردند که ايجاد تغييرات وضعيت را براي اين تيم با اوضاع ايده آلي روبرو کرده است، آخرين اخبار استقلال را در اين خصوص بخوانيد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ اعضاي تيم استقلال در حالي با خبر جدايي هافبک اين تيم روبرو شدند که سايت اختصاصي تيم اوساسونا خبري را در اين مورد مطرح کرد و اعلام داشت که اين بازيکن از آن اوساسونا و سرمايه اين تيم است و قرار شده که براي دومين مرتبه به اسپانيا بازگردد و اين تيم را همراهي کند، اما اين اتفاق هنوز رخ نداده است و آبي ها در اين مورد اقدامي را انجام ندادند، زيرا اطمينان خاطر دارند که قرار است جواد نکونام در تيم استقلال بماند و اين تيم را همراهي کند، اما از طرفي اعلام شده است که يک مقام مسئول از تيم اوساسونا با مدير برنامه هاي نکونام تماس گرفته است و خواستار اين شده که وي در اين مورد فکر کند و براي بازگشت به تيم سابق خود، اقدامات لازم را انجام دهد؛ زيرا همه چيز در اين تيم براي ورود وي مهيااست و مسئولان در انتظار پاسخ مثبت وي براي حضور در اين تيم هستند.

گفتني است؛ اين بازيکن در شرايطي قرار دارد که مسئولان و مربيان تيم استقلال معتقدند که بايد آماده و در کمال آرامش استقلال را همراهي کند و خود نيز قول مساعد ارائه کرده است که با شرايط خاصي استقلال را همراهي مي کند.

اين در حالي است که آبي ها اعلام کردند وي قرار است تا پايان فصل در اين تيم بماند و از طرف ديگر شرايط ايده آل را مورد بررسي قرار داده و اعلام کرده است که قصد جدايي از جمع آبي ها را ندارد.

اين بازيکن در حالي به آبي ها قول داده است که در اين تيم مي ماند و آبي ها را همراهي مي کند که مسئولان اوساسونا قصد دارند هرطور شده وي را راضي کنند که به اسپانيا بازگردد و در اين راه هم از تماس و برقراري ارتباط دريغ نمي کنند و هم با شرايط خاص و در سايت اختصاصي اين تيم به مسئله حضور وي اشاره دارند.

* اخطار باشگاه و قلعه نوعي رسما اعلام شد

اعضاي تيم استقلال در حالي تمرينات را براي انجام بازي هاي نيم فصل دوم پيگيري مي کنند که با اينکه همه صحبت از اين دارند که بحث کاپيتاني براي اين تيم مشکل ساز نمي شود، اما اين اتفاق رخ داده است و آبي ها نيز شرايط را براي اين تيم تغيير دادند، زيرا اعضاي اين تيم در تلاش هستند که مشکلات بوجود آمده را حل و فصل کنند تا تيم از اين حواشي بوجود آمده فاصله بگيرد و دور شود.

براساس اين گزارش؛ اعضاي تيم استقلال با اوضاعي ليگ را آغاز کردند که بحث کاپيتاني در اين ميان مطرح است و اعضاي اين تيم با اوضاعي روبرو شدند که نمي توانند تصميم درستي را اتخاذ کنند، اما اعتراض و حرف و حديث هايي که چند بازيکن تيم ايجاد کردند، باعث شد که مسئولان و مربيان تيم اقداماتي را انجام دهند که استقلال از شرايط مناسب فاصله بگيرد و تيم با شرايطي روبرو شود که ديگر حرف و حديثي درميان نباشد.

شايان ذکر است؛ اخطار رسمي اعضاي کادر فني و مسئولان ارائه شده است و آنها اعلام کردند که بازيکنان نبايد در اين خصوص دخالتي داشته باشند و بايد تابع تصميمات مسئولان تيم باشند، زيرا در اين مورد اين مربيان و مسئولان هستند که تصميم نهايي را اتخاذ مي کنند و سعي دارند که تيم را از حاشيه دور کرده و اوضاعي را رقم بزنند که استقلال بتواند با شرايط خاص و ايده آل روبرو شده و از حضور چند بازيکن قديمي در کنار يکديگر ضرر و ضربه نبيند.

*تراکتور ملزم به پرداخت 20 درصد جريمه به قلعه نوعي

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با راي قابل توجه کميته انضباطي در خصوص طلب خود از مسئولان تراکتورسازي روبرو شده است، اما اين مربي اعلام کرد که قصد ندارد در اين خصوص راي مربوط به بپذيرد، زيرا بايد اقدامات لازم را براي ايجاد شرايط به نفع خود انجام دهد و وکيل وي در اين مورد اقداماتي را صورت داده است که قرار شده به نتيجه لازم برسد.

براساس اين گزارش؛ شرايط براي دريافت پول از تراکتوري ها برای امير قلعه نوعي فراهم و مهيا نيست و اين مربي نيز بدليل مشکلاتي که برايش ايجاد شده است، قصد دارد اوضاع را به نفع خود پيش ببرد، زيرا وي اعتقاد دارد که تراکتوري ها حق وي را پرداخت نکردند و به اين دليل وي بايد آنها را متقاعد به پرداخت پول کند.

در اين مورد سرمربي تيم استقلال وکيل خود را مامور پيگيري ماجرا کرده است و اعلام شده وي اقدام لازم را انجام داده است و قرار بر اين است که حکم نهايي به تراکتوري ها ابلاغ شود، زيرا براساس قانون و اقدامات انجام شده توسط وکيل امير قلعه نوعي، تراکتوري ها ملزم به پرداخت 20 درصد جريمه به امير قلعه نوعي هستند و اين مبلغ را بايد پرداخت کنند، زيرا قوانين وضع شده به اين مسئله اشاره دارد و مسئولان تيم تراکتور نمي توانند از قوانين سرپيچي کنند، همانطور که کميته انضباطي راي را به تراکتوري ها داد و امير قلعه نوعي در اين خصوص اقدام ديگري انجام نداد، اما پرداخت 20 درصد از قرارداد وي الزامي است و در غير اين صورت وي شکايتي جديد را تنظيم مي کند.

* جلسه خصوصي امير قلعه نوعي با مهدي رحمتي

امير قلعه نوعي خواستار حضور همراه با آرامش و کاملا ايده آل مهدي رحمتي درون دروازه تيمش است؛ زيرا وي معتقد است که رحمتي جزء نفراتي است که براي استقلال کسب امتياز مي کند و اين موضوع باعث شده است که حساسيت قلعه نوعي روي عملکرد رحمتي بيشتر از ديگر نفرات تيم باشد.

وي در جلسه اي خصوصي اين بازيکن را فراخواند و در خصوص اوضاع وي در تيم با رحمتي گفتگو کرد.

بحث کاپيتاني در اين جلسه مطرح شد و دروازه بان آبي ها اعلام کرد که ادعايي در اين مورد ندارد و بدليل شرايط خاص جباري، وي بازوبند را به هافبک استقلال سپرد و اين اتفاق در حالي رخ داد که جباري از وي قديمي تر است و مهمتر اينکه پاي وي در استقلال مصدوم شده است و به عنوان قديمي تر تيم وي بايد بازوبند را در اختيار داشته باشد.

امير قلعه نوعي اعلام کرد که دروازه بان تيمش نبايد از شرايط بوجود آمده در تيم بدليل تغيير کاپيتان استقلال دچار مشکل شود که در نهايت به استقلال ضربه وارد کند، اما رحمتي اين مسائل را رد کرده و اعلام داشت که با جواد نکونام نيز مشکلي ندارد و قصدش تنها کمک و همراهي استقلال است.

* 7 گزينه کاپيتاني استقلال بررسي شد

با اينکه اعضاي تيم استقلال همواره در خصوص بحث کاپيتاني دچار مشکل بودند و زمان پرويز مظلومي به عنوان سرمربي تيم نيز اين مسائل عنوان مي شد، اما آبي ها در اين خصوص با اوضاع متفاوت روبرو شدند.
بازيکنان تيم در اين خصوص مدعي هستند، اما در نهايت نيز به نتيجه مورد نظرشان دست پيدا نمي کنند و صحبت از اين است که هيچ ادعايي نيز وجود ندارد.
براساس اين گزارش؛ امير قلعه نوعي گزينه هاي مورد نظر خود را در يک جلسه با اعضاي کادر فني و مسئولان اعلام کرده است تا شرايط اعضاي تيم مورد بررسي قرار گرفته و وي در نهايت تصميم نهايي را اعلام کند.

مجتبي جباري، رحمتي، صادقي، منتظري، آرش برهاني، نکونام و سياوش اکبرپور گزينه هاي امير قلعه نوعي در خصوص بحث کاپيتاني هستند و در اين ميان، وي که در ابتداي فصل بحث کاپيتاني نکونام را مطرح مي کرد، عنوان کرده است که قديمي ترهاي تيم به ديگران اولويت دارند، زيرا تا زماني که جباري در ترکيب استقلال حضور دارد، باقي نفرات نمي توانند مدعي باشند و هيچ يک از بازيکنان مانند صادقي، اکبرپور، برهاني و منتظري نيز بحثي را در اين خصوص عنوان نکردند، اما در نهايت سرمربي آبي ها راي نهايي را اعلام کرد تا حواشي به اتمام برسد و ديگر بحثي مطرح نشود.

* قلعه نوعي فيلم تمام بازي ها در الهلال را خواست

امير قلعه نوعي سرمربي تيم استقلال با شرايط خاصي تيمش را براي بازي هاي نيم فصل دوم آماده مي کند و از طرفي اعضاي اين تيم در تلاش هستند که تيمي آماده را براي ديدارهاي آسيايي آماده کنند و اين موضوع براي اعضاي اين تيم حائز اهميت است که با تيمي کامل براي ديدارهاي آسيايي آماده شوند.

براساس اين گزارش؛ شرايط براي استقلال ايده آل است و اعضاي اين تيم اوضاع را در ليگ موادي پيش مي برند که همه مسائل را به نفع خود به اتمام برسانند، اما اين در حالي است که امير قلعه نوعي روي عملکرد تيمش براي مصاف با برخي تيمها حساس تر است و الهلال يکي از رقيبان اين تيم است که سرمربي تيم قصد دارد با شرايط ايده آل در اين خصوص رقم بزند و اوضاع را تغيير دهد.

سرمربي آبي ها خواستار اين است که فيلم بازي هاي الهلال تهيه شده و در اختيار وي قرار بگيرد تا اين مربي اوضاع را به نفع خود تغيير داده و از هم اکنون با شناسايي شرايط اين تيم در آسيا و اوضاع بازيکنانش، وضعيت را تغيير دهد.

امير قلعه نوعي مدعي است که استقلال براي حضوري قدرتمند در بازي هاي آسيايي، نياز به ايجاد شرايطي ايده آل دارد و در اين ميان اوضاع براي اين تيم طوري است که آنها قصد دارند ناکامي هاي فصول قبل را جبران کنند.

از طرفي امير قلعه نوعي معتقد است که شرايط براي وي به گونه اي است که اين مربي نمي تواند از اوضاعي که پيش از اين با آن روبرو بوده، به نفع خود استفاده کند؛ زيرا اين بار و با حضور مجدد در تيم استقلال سرمربي اين تيم در نظر دارد وضعيت را تغيير داده و استقلال را با شرايطي مناسب براي بازي هاي آسيايي آماده کند تا ديگر بحث عدم موفقيت هاي در ديدارهاي آسيايي در استقلال مطرح و عنوان نشود، زيرا سرمربي استقلال اين بار شرايط را به نفع خود مي بيند و اعلام کرده است که از فرصت ها به نفع خود و تيمش استفاده کرده و بهره مي برد./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.