سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

توسعه فرهنگ شهروندی با تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه سال آینده شهرداری اصفهان

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان، تخصیص اعتبارات ویژه در بودجه سال آینده شهرداری برای توسعه فرهنگ شهروندی را خواستار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان وحید فولادگر فعالیتهای کمیته شهروندی در چند سال گذشته را مثبت ارزیابی کرد، گفت: تلاش مسئولان رسانه ملی در اصفهان در جهت توسعه فرهنگ شهروندی در قالب کارهای هنری و نمایشی ضروریست.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان مناسب سازی خیابانها و پیاده روهای سطح شهر را برای سهولت در رفت و آمد معلولان ، جانبازان و سالخوردگان ضروری بیان و اظهار امیدواری کرد: در بودجه سال آینده شهرداری این مهم نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه توسعه ایستگاههای دوچرخه در کلان شهر اصفهان را رضایتبخش دانست و با تأکید بر لزوم احداث مسیرهای ویژه دوچرخه در این شهر و پیوستگی آنها گفت: ایجاد و توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری و پیوستگی آنها در تمام خیابانهای شهر و فراهم نمودن مسیرهای ایمن و مطمئن برای دوچرخه می تواند این طرح را به طرحی ایده آل و موفق تبدیل نماید.

فولادگر با ضروری خواندن احداث پایانه اتوبوس شهری در میدان آزادی اصفهان و لزوم اختصاص اعتبارات لازم در بودجه سال آینده شهرداری اظهار امیدواری کرد: با همکاری و تعامل مسئولان اداری و نهاد های ذیربط این مهم تحقق یابد. /ع

برچسب ها: اصفهان ، توسعه ، فرهنگ ، شهروندی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.