سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رضایی خبر داد

برگزاري رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه در آینده‌ای نزدیک

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه از برگزاری رزمایش بزرگ نیروی اين نيرو در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در همایش انس و الفت کارکنان نمایندگی ولی فقیه در ستاد نیروی زمینی طی سخنانی به تشریح ماموریت‌های محوله سازمان پرداخت و گفت: امروز دشمن در عرصه اقتصادی با تمام توان وارد نبرد با جمهوری اسلامی ایران شده و آنچه در این کارزار کارساز است مقاومت ملت ایران است که دشمن را مایوس خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه مبارزه با دشمن هزینه دارد و باید پای آن ایستاد، گفت: امروز در مقابل مشکلات اقتصادی باید با بالا بردن آستانه صبر و تحمل خود بایستیم و راه مقاومت را که شهیدان با نثار جان خود به ما آخوخته‌اند با قوت و قدرت ادامه دهیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه افزود: دشمن از ابتدای انقلاب تا کنون از حربه تحریم استفاده کرده و این موضوع تازه‌ای نیست، امروزه تحریم‌ها از اقلام نظامی فراتر رفته و حوزه‌های فروش نفت و مبادلات پولی را نیز در بر گرفته است و قطعا مبارزه دشمن در تمامی عرصه‌ها با جمهوری اسلامی ایران ادامه خواهد داشت تا روزی که در مقابل مقاومت ملت بزرگ ایران مأیوس شود.

وی در ادامه تصریح کرد: ما هرگز نمی‌توانیم با دشمن بر سر اصول انقلاب، از جمله مسئله فلسطین که جزء آرمان‌های حضرت امام(ره) و انقلاب است مذاکره و معامله کنیم.

رضایی با اشاره به اتفاقات سوریه نیز گفت: سوریه میدان کارزار دشمن با جمهوری اسلامی است و دشمنان ما می‌خواهند با توطئه‌های خود علیه دمشق، محور مقاومت در منطقه را دچار مشکل کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه در پایان با اعلام آمادگی نیروی زمینی سپاه برای مقابله با تمامی تهدیدات دشمن از برگزاری رزمایش بزرگ نیروی زمینی سپاه در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

انتهای پیام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.