سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

محمد حسین جعفری:

بخاطر هوادارن تراکتور برگشتم/ بازیکنان برزیلی را با دید خوب جذب کردیم

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز گفت: بخاطر هواداران خون گرم تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز تصمیم به بازگشت گرفتم.

محمد حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در این فصل درگیر رقابت های قهرمانان آسیا است به همین منظور جلسه ای به مدیران عامل باشگاههای  حاضر در این رقابت ها در محل فدراسیون فوتبال با حضور دبیر کل فدراسیون محمد نبی و بهروان رئیس سازمان لیگ داشتیم تا با آمادگی کامل در این رقابت ها شرکت کنیم.

مدیر عامل باشگاه تراکتور سازی تبریز در خصوص شرایط تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: تیم فوتبال تراکتور سازی در نیم فصل دوم شرایط خوبی پیدا کرده است پس از اینکه در زمان نقل وانتقالات توانستیم دو بازیکن برزیلی جذب کردیم.

تیم به ترکیب ایده ال دست یافته است

وی درادامه خاطر نشان کرد: در خصوص استعفای خود از مدیر عاملی باشگاه تراکتور اعلام می کنم در این استعفا بصورت جدی بود و قصد رفتن از تیم تراکتور سازی تبریز داشتم واین موضوع را با هیئت مدیره باشگاه تراکتور در میان گذاشتیم.

اعضا با استعفای من مخالفت کرد و اما بخاطر هواردان خون گرم تراکتور و حمایت ها آنها تصمیم به بازگشت گرفتم و زمانی که دیدم تیم به حاشیه می رود بلافاصله کار را در دست گرفتم تا تیم در نیم فصل دوم شرایط بهتری پیدا کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در نیم فصل دوم توانستیم دو بازیکن برزیلی به ترکیب خود اضافه کنیم این بازیکنان به صلاح دید کادر فنی و با نظارت کامل به تیم ملحق شدند و ما هم با آنها قرار داد امضاء کردیم و کارت بازی آنها صادر شده است و اگر سرمربی صلاح بداند می تواند در بازیهای آینده از آنها استفاده کند./مح

برچسب ها: تبریز ، فوتبال ، سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.