سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

وزیر کشور هفته آینده به مجلس می‌آید

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس از حضور مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر در جلسه هفته آینده این کمیسیون برای تشریح مشکلات این ستاد خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد با بیان اینکه هفته آینده تعدادی از مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر نهاد ریاست جمهوری اسلامی ایران در جلسه کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس حاضر می‌شوند، گفت: به احتمال زیاد این جلسه هفدهم دی ماه برگزار خواهد شد.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در این نشست، اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی با روند فعالیت‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر آشنا می‌شوند، افزود:مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر به ارائه گزارشی از مشکلات و چالش‌های پیش روی کشور درپیشگیری ومبارزه با مواد مخدر می‌پردازند تاکمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس برای رفع موانع قانونی این ستاد تلاش کند.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس تصریح کرد: در جلسه آینده کمیسیون،‌ مصطفی محمدنجار دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر، طاها طاهری قائم‌مقام دبیرکل، بابک دین‌پرست معاون کاهش تقاضا، سردار بهرام نوروزی معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل و برخی دیگر مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: در این نشست، تمامی مواردی که باید زمینه را برای موفقیت ستاد مبارزه با مواد مخدر آماده کند، پیگیری می شود.

افضلی‌فرد توضیح داد: همچنین در جلسه آینده کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس با مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر،‌ نحوه تعامل دیگر دستگاه‌های کشور با این ستاد بررسی شده و به دستگاه‌هایی که همکاری‌های لازم را با ستاد نداشته باشند، تذکرات لازم داده خواهد شد./ب

برچسب ها: اردبیل ، وزیر ، کشور ، در ، مجلس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.