سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

مردم و دولت سوریه توانائی حل مسائل داخلی را دارند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: هدف آمریکا و غرب از دخالت در امور سوریه حذف بشار اسد و رخنه در سوریه است لذا اگر آمریکا و غرب می‌خواهند در مورد توسعه دموکراسی گام بردارند نباید شخصی را از شرکت در انتخابات محروم کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصورحقیقت پور با اشاره به مسئله سوریه گفت:هدف آمریکا و غرب از دخالت در امور سوریه حذف بشار اسد و رخنه در سوریه است لذا اگر آمریکا و غرب می‌خواهند در مورد توسعه دموکراسی گام بردارند نباید شخصی را از شرکت در انتخابات محروم کنند و اینکه می‌گویند بشار اسد نباید در انتخابات شرکت کند، بی‌معنی است.

وی افزود: نباید بر این مسئله پافشاری کنند و باید اجازه دهند که مردم سوریه خود سرنوشتشان را مشخص کرده و سرنوشت سیاسی کشورشان را رقم بزنند و هیچ طرحی خارج از دولت و مردم سوریه برای آینده کشورشان تعیین نشود .
نماینده مردم اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم و دولت سوریه توانایی تصمیم‌گیری در مورد آینده کشورشان را دارند و نیازی به ورود غرب و آمریکا نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد:ایران تمام توان خود را در جهت حل مسئله به وجود آمده در سوریه به دست دولت و مردم این کشور به کار می‌بندد و بر این نکته تاکید دارد که نباید دول خارجی از این مسئله برای تحقق اهداف خود استفاده کنند./ب

برچسب ها: اردبیل ، مسائل ، داخلی ، سوریه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.