سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جوانان در ازدواج صداقت را جدي بگيرند

رئيس گروه مشاوره دفتر ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: صداقت از جمله مسائلي است كه در داشتن ازدواجي موفق تاثيرگذار است.

ضابتيان در گفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران گفت: يكي از مسائلي كه قبل از ازدواج و شروع زندگي مشترك بايد در نظر گرفته شود داشتن صداقت بين زوجين است.
وي با اشاره به اهميت صداقت بيان داشت: تمام مسائلي كه در طول زندگي مشترك مي‌تواند موجب ناسازگاري طرفين شود و يا زمينه اختلاف بين زوجين شود لازم است تا قبل از شروع زندگي مشترك عنوان شود.
رئيس گروه مشاوره دفتر ازدواج و تعالي خانواده وزارت ورزش وجوانان ادامه داد: صداقت زيربناي زندگي مشترك است و بسياري از مشكلات كه در زندگي مشترك رخ مي‌دهد به دليل صداقت نداشتن زوجين در ابتداي زندگي با يكديگر است.
وي ادامه داد: به عقيده بسياري از دانشمندان داشتن صداقت صرف كافي نيست و بسياري از مسائل در ابتداي ازدواج بين زوجين نبايد گفته شود.
وي گفت: افرادي كه براي شروع زنديگ مشترك فردي را انتخاب مي‌كنند نيازي نيست كه تمام گذشته خود را براي فرد مقابل توضيح داده چرا كه بسياري از مسائل سابق موجب نگراني و اختلاف شود اما مسائلي كه گفتن و دانستن آن ها در روند زندگي مشترك و تصميم طرف مقابل تاثيرگذار است حتما بايد عنوان شود.
چرا كه علت بسياري از اختلافات و طلاق ها نداشتن صداقت در شروع زندگي مشترك است./ز
برچسب ها: جوانان ، ازدواج ، صداقت ، تعالی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
زهرا
۲۳:۱۲ ۲۴ مرداد ۱۳۹۴
سلام من یه مشکل بزرگی دارم وخدادادی هست برایم خواستگارمیایدنمیدانم چطوربیان کنم ازاینکه مادروپدرطرف هم درجریان باشن بهتراست یانه؟لطفا اگرامکان داردراهنمایی ام کنید
میم
۱۰:۱۸ ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام .قبل از ازدواج هر آنچه لازم بود به خواستگارم گفتم امید نداشتم پی ماجرا را بگیرد بعد از یک هفته با خانواده اش به خواستگاری آمد الان 15 سال از آن روز می گذرد و ما دو فرزند داریم و شکر خدا زندگی آرامی داریم همسرم مردی با ایمان و خدا شناس است و همیشه می گوید به خاطر صداقتم مرا انتخاب کرده است این تجربه خود را برای جوانان نوشتم دروغ و دغل شاید موقتا کارساز باشد ولی مهلک زندگی مشترک هست صداقت و راستی از امامان و پیغمبرمان به ما ارث رسیده اگر مسلمان واقعی باشیم.