سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

بازدید رئیس و نائب رئیس فدراسیون از کلاس مربیگری جودو در زنجان

رئیس و نائب رئیس فدراسیون جودو کشور به همراه مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از دوره مربیگری جودو در زنجان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان ،رئیس هیات جودو استان زنجان با اعلام این خبر گفت: کلاس مربیگری جودو درجه 2 و 3 به میزبانی زنجان و با شرکت حدود 60 نفر از استانهای زنجان، تهران، قزوین، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، کرمانشاه و خوزستان برگزار شد.

بیگلی افزود: این دوره از پنجم دی ماه در خانه جودو زنجان با حضور اساتید برجسته کشور "مدنی، شکیبی و کرمی" دایر بود که دیروز به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه در آخرین روز برگزاری این دوره رئیس فدراسیون جودو کشور"محمد علی رستگار" نائب رئیس فدارسیون " آرش میر اسماعیلی" و مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان از این کلاس بازدید کردند ادامه داد: در پی حضور این مسئولین گفتمان هایی صورت گرفته که در آن رئیس فدراسیون قول مساعدت دادند تا زمینه های ارتقاء بیشتر این رشته ورزشی را در کشور و بخصوص زنجان مهیا سازند.

این مقام مسئول تصریح کرد: بالا بردن سطح علمی و فنی مربیان یکی از اهداف این فدراسیون است که برنامه ریزی های جدی در این خصوص صورت گرفته است و اجرایی خواهد شد.

بیگلی خاطر نشان کرد :در این بازید آرش میر اسماعیلی خانه جودو زنجان را یک نماد خوب در کشور معرفی کردند و به پاس داشتن چنین امکانات و میزبانی از مسئولین استانی تشکر کردند.

گفتنی است ،در ادامه این بازدید کمربند مشکی دان یک جودو به صورت افتخاری به مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان اهداء شد.

برچسب ها: مربیگری ، جودو ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.