سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

ورزش‌های همگانی اردبیل هیئت نمونه کشوری شد

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل گفت: هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل امسال به‌عنوان هیئت نمونه کشوری معرفی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل مرتضیتاج‌مهر افزود: ما امسال به دلیل برگزاری همایش‌های مختلف پیاده‌روی و توسعه ورزش عمومی و همگانی توانستیم کارنامه مناسبی را ارائه کنیم به طوری که در 9 ماه امسال این هیئت صدها مورد همایش پیاده‌روی با خانواده و همچنین ورزش‌های مفرح و نشاط‌ آور را به صورت عمومی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها در نیمه اول سال با استقبال بسیار خوب همشهریان مواجه شده است، گفت: هم در همایش مرکز استان و هم مشگین‌شهر توانستیم رتبه‌های برتر و مناسب را به دست آوریم به طوری که حضور آحاد مردم به توسعه و نهادینه شدن فرهنگ ورزش در سطح استان اردبیل کمک کرده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل افزود: البته فعالیت‌های ما در نیمه دوم سال کم‌رنگ نشده و ما بر اساس تقویم اجرایی پیش می‌رویم.

تاج‌مهر همچنین گفت: در سه چهار ماه فصل سرد سال بیشترین برنامه‌ریزی‌های ما در ارتقای سطح مربیان و داوران و علاقمندان به ورزش‌های همگانی است که در این زمینه با همکاری فدراسیون طرح‌های خوبی را در حال اجرا داریم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان اردبیل در ادامه به برگزاری پنج کلاس مربیگری در یک ماه گذشته اشاره کرد و افزود: در این کلاس‌ها سعی می‌کنیم از افراد شاخص و برجسته ملی برای آموزش مربیان و داوران استفاده کنیم تا یک بستر مناسب در توسعه فرهنگ ورزش همگانی و برقرار شدن زیربناهای آن همت کنیم./ع

برچسب ها: اردبیل ، ورزش ، همگانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.