سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

کشف 20 هزار عدد مواد محترقه قاچاق در خراسان‌رضوی

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی 20 هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق خطرناک را در خراسان‌رضوی کشف کردند.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد،فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی گفت:با اجرای طرح گسترده و هماهنگ توسط ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی در شهرستان‌های مشهد، کاشمر، تربت جام و خلیل‌آباد اعضای باندی که در امر تهیه و توزیع مواد محترقه به صورت گسترده فعالیت می‌کردند شناسایی و دستگیر شدند.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: پلیس در این عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم اصلی پرونده را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی کرده است.

وی یادآور شد: در این عملیات سه مرکز در مشهد، دو مرکز در تربت‌جام و دو مرکز نیز در شهرهای کاشمر و خلیل‌آباد پاکسازی شد و 20هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق خطرناک کشف شد در ضمن تحقیقات در مورد این پرونده ادامه دارد.

فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی تاکید کرد برخورد قاطعانه با عوامل تهیه و توزیع کالاهای قاچاق و عاملان نگهداری غیرقانونی کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در انبارهای زیرزمینی با جدیت در دستور کار پلیس خراسان‌رضوی قرار دارد و از شهروندان انتظار داریم در صورت کسب هرگونه اطلاعاتی در این رابطه مراتب را به فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند ب/.

برچسب ها: کشف ، مواد ، محترقه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.