سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

حماسه نهم دی نماد بصیرت، صلابت و استواری ملت ایران است

فرماندار شهرستان سنندج گفت: حضور آگاهانه و به موقع مردم در نهم دی، مایه امید و خوشحالی برای دوستان و یاس و نا امیدی برای دشمنان انقلاب بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاارن كردستان، میرزایی اصل با اعلام این مطلب گفت: حماسه نهم دی ماه حادثه ای از جنس عاشورا و نمادعشق مردم به ولایت فقیه و انقلاب اسلامی بود و باید این حماسه را برای همیشه زنده نگه داریم.
وی با بیان اینکه عاشورا و محرم مایه افتخار و نماد عزت و بزرگی برای جهان اسلام است، افزود: توهین های صورت گرفته در عاشورای سال 88 که با فرماندهی استکبار جهانی و توسط افرادی که هیچگونه تقلیدی نسبت به اعتقادات و ارزش های اسلامی نداشتند صورت گرفت، تداعی کننده حوادث عاشورای سال 63 هجری قمری و ظلمی بزرگ در حق اسلام و انقلاب بود.
فرماندار سنندج اضافه کرد: حضور حماسی و باشکوه مردم در راهپیمایی نهم دی در سراسر کشور نماد بصیرت، صلابت و استواری و بیانگر این واقعیت بود که مردم ما برای مقابله با هر عاملی که هر جا و هر زمان یکی از ارکان نظام مقدس اسلامی را تهدید کند آگاهانه و حماسی به صحنه می آیند.
میرزایی اصل گفت: پیام نهم دی ماه به جهانیان این است که ایران اسلامی بیعتی همیشگی و جاودانه با معمار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای انقلاب و رهبری فرزانه دارد./ب
برچسب ها: دی ، راهپیمایی ، استوار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.