سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لغو سفر امير قطر به کرانه باختری به درخواست رژيم صهيونيستی

امیر قطر سفرش را به کرانه باختری رود اردن به علت درخواست مقامات رژیم صهیونیستی لغو کرده است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران ، پایگاه خبری المنار فلسطین با اعلام این خبر افزود محافل و منابعی که خبر لغو سفر حمد بن خلیفه آل ثانی را به کرانه باختری اعلام کردند چندین علت را بیان کرده اند که « کثرت کاری » وی از جمله آنهاست .

این علت قانع کننده نیست زیرا امیر قطر همواره به فتنه افکنی و یافتن راهکارهایی برای خدمت به طرحهای اسرائیل و آمریکا سرگرم است.

 لغو سفر امیر قطر به رام الله علل متعددی دارد که انتظار برای رسیدن دستورات جدید از جمله آنهاست.

هدف امیر قطر از سفر به رام الله ، باج خواهی و تبلیغ برای فرمولها و برنامه هایی است که به نفع ملت فلسطین و رهبرانش نیست و او برنامه ریزی کرده بود که در سفر به رام الله ، برنامه هایش را اعلام کند تا در صدر رسانه ها قرار گیرد تا شاید به وی برای خروج از « حلقه کوچکها و ورود به باشگاه بزرگان » کمک کند.

حاکم قطر و حکام عربستان سعودی با وجود اقدامات جنایتکارانه و حمایتشان از تروریستها با پول و سلاح و دادن دستور به گروههای تروریستی برای ریختن هرچه بیشتر خون سوریها از هرگونه تحرکی برای یافتن راهکار سیاسی برای بحران سوریه کنار گذاشته شده اند .

یکی از علل لغو سفر حاکم قطر به رام الله آن است که تل آویو نمی خواهد این سفر در مرحله کنونی صورت گیرد زیرا اسرائیلی ها این سفر را در مرحله کنونی به نفع رهبران فلسطینی می دانند و با منافع نخست وزیر آینده اسرائیل مغایرت دارد به همین سبب از او خواسته شد به پس از انتخابات موکول یا لغو شود.

 علت دیگر لغو این سفر نیز شکست در تشدید بحران خونین در سوریه بود و قدرتهای تأثیر گذار به امیر قطر با وجود خدماتی که برای طرح آمریکا و صهیونیستها کرده است اهمیتی نمی دهند.

برخی منابع در کشورهای عرب خلیج فارس گفتند بین افراد خانواده حاکم در قطر به ویژه پس از رسوایی توطئه علیه امارات اختلافات شدیدی وجود دارد.

 سفر نبیل العربی دبیر کل اتحادیه عرب نیز به رام الله یک سفر تشریفاتی است و او دستورات حاکم قطر را اجرا می کند و ادعای آن را داردکه برای آگاهی از اوضاع فلسطینیان به رام الله آمده است که این ادعای بی اساسی است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.