سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احمدي نژاد در ديدار سفير جديد سوريه:

دموكراسی هرگز از طريق تفنگ، جنگ و كشتار به دست نخواهد آمد

رئيس‌جمهور با تأكيد بر اينكه دموكراسي هرگز از طريق تفنگ، جنگ و كشتار به دست نمي‌آيد، گفت: زماني كه مشاهده مي‌شود دشمنان غربي و برخي حاميان منطقه‌اي آنها كه بويي از دموكراسي نبرده‌اند، در حوادث سوريه از دموكراسي سخن مي‌گويند، دروغ بودن چنين ادعا‌هايي بر همگان ثابت مي‌شود.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري؛ محمود احمدي‌نژاد عصر امروز (شنبه) در ديدار سفير جديد سوريه اظهار داشت: بي‌ترديد شرايط هر قدر هم دشوار باشد، پيروزي از آن ملت‌ها بوده و آينده‌ بسيار بدي در انتظار دشمنان ملت‌ها است و به فضل الهي دو ملت ايران و سوريه به همراه تمامي ملت‌هاي مستقل و آزاده جهان، دوران عزت و سعادت حقيقي را تجربه خواهند كرد.

رئيس‌جمهور اضافه كرد: تجربه نشان داده كه دشمنان غربي صرفاً به دنبال منافع خود هستند و كساني كه امروز از آنها دنباله‌روي مي‌كنند بايد بدانند كه سرنوشت خوبي در انتظارشان نخواهد بود.

احمدي‌نژاد با تأكيد بر ضرورت تلاش براي توقف جنگ و استقرار امنيت و آرامش در سوريه گفت: كساني كه دلسوز واقعي سوريه هستند بايد به اين روند كمك كنند.

سفير جديد سوريه در ايران نيز پس از تقديم استوارنامه خود گفت: كشورهاي سلطه‌گر و همدستانشان كه امروز ملت سوريه را در ابعاد اقتصادي، سياسي و فرهنگي مورد هجمه قرار داده اند، در حقيقت به دنبال ضربه زدن به جبهه مقاومت و جبهه ضدصهيونيستي هستند.

وي خاطرنشان كرد: آگاهي و پايداري مردم سوريه از توطئه‌هاي آمريكا و ساير دشمنان خود باعث شده كه طراحي‌هاي مختلف آنان در 20 ماه گذشته، با شكست مواجه شود و ملت سوريه به فضل الهي تمامي اين حوادث را با سرافرازي پشت سر خواهد گذاشت.

سفير جديد سوريه همچنين بر گسترش همكاري‌هاي دو كشور در بخش‌هاي مختلف به ويژه همكاري‌هاي اقتصادي تأكيد كرد و گفت: تهران و دمشق ظرفيت‌ها و توانمندي‌هاي بالقوه‌اي در عرصه‌هاي علمي، فرهنگي و اقتصادي دارند كه مي‌توانند آنها را در راستاي منافع دو ملت و دو كشور فعال كنند.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.