سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در جریان برگزاری سوپر لیگ برتر کاراته بانوان؛

مدیر فنی تیم های مقاومت و علمدار کربلا: رده پایی از غرض ورزی در رقابتهای انتخابی دیده می شود

مدیر فنی تیم های مقاومت و علمدار کربلا گفت: نحوه قضاوت داوران در لیگ امسال تاسف برانگیز است، ما نیز اعتراض نمی کنیم چرا که کسی درصدد رفع آن نیست.

فاطمه مسطوره بک ضمن اعتراض به نحوه داوری داوران به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: وضع داوری ها اصلا رضایت بخش نیست و اشکالات زیادی در نحوه قضاوت داوران وجود دارد. جمله ام را تصحیح می کنم کار داوری از گذشته، افتضاح بوده و ما فقط در حین مسابقات شاهد آن هستیم و حرفی هم نمی زنیم چرا که اشکال یکی دو تا نیست.

وقتی کسی درصدد رفع اشکال نمی باشد، چه اعتراض بکنم

رئیس اسبق کمیته داوران در بخش بانوان ادامه داد: متاسفانه خطای دید داوران بسیار زیاد است ، شاید خودشان هم نخواهند که این گونه قضاوت کنند ولی مرجع درستی هم بر کار آن ها نظارت ندارد.

به نوبه خودم امیدوارم که با ورود مدیریت جدید فدراسیون یک سری تغییرات اساسی انجام شود تا در روند بهبود شرایط بانوان کاراته کا مثمر ثمر باشد، البته مدیریت قبلی نیز خوب و کارآمد بود ولی ما به فردی نیاز داریم که مشکلات بانوان را اساسی حل کند.

مسطوره بک هم چنین گفت: از وضعیت بد داوری همین بس که یک نفر در یک هفته داور است و در هفته بعد مربی است و بر صندلی کوچ می نشیند.

داوری در لیگ امسال مبنای خاصی ندارد قاعده مسابقات این است که یک داور نباید بازیکن در زمین داشته باد ولی در این لیگ قانونی نمی بینی که حالا توقع داشته باشیم آن را رعایت کنند.

وی در خصوص عملکرد تیمهایشان در سوپر لیگ و لیگ برتر گفت: ما از عملکرد تیم هایمان در این هفته بسیار را ضی بودیم، هم تیم علمدار و مقاومت بسیج که هر دو از تیم های خودمان است خوب ظاهر شدند و هم تیم علمدار در سوپر لیگ هر سه تیم از سد حریفان خود گذشتند.

بچه ها در حین تمرینات با تمرکز و انگیزه زیاد کار می کنند همین امر باعث شده علی رغم اینکه در سوپر لیگ نخستین بار است که حضور پیدا می کنند، بتوانند خودی نشان بدهند و جزو تیم های مطرح سوپر لیگ شوند.

وی اذعان داشت: خوش بین هستیم به آینده و مدیریت جدید فدراسیون با شناختی که از سمندر مدیریت جدید فدراسیون داریم، می دانیم وی مدیر بسیار قابلی است، شاید با وجود وی مشکلات بانوان هر چه کمتر شود.

در خاتمه مسطوره بک به نخستین انتخابی تیم ملی بانوان اشاره کرد و گفت: قرار شده بود که فقط برای بچه هایی که در تبریز مقام آورده بودند رقابتهای انتخابی برگزار کنند، جالب این که اکثر کسانی که در تبریز مقام آورده بودند بچه ها ما بودند، سوال این جاست  چرا اصلی ترین نفراتی که در تبریز مقام کسب کرده بودند در انتخابی نبودند.

تیم کوبه اوزاکا تیم ماست با مجوز فدراسیون به مسابقات سبکی مالزی اعزام شد، وقتی که خودشان به ما مجوز دادند چرا مسابقات انتخابی را همزمان با این رقابتهای سبکی برگزار نمودند.

این مسابقه انتخابی یک حالت قهرآلود دارد و مشخص است که یا برنامه ریزی اشتباه می باشد يا غرضی در آن بوده این جامعه کاراته است که باید قضاوت کند./
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.