سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معین‌آبادی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

روز گدايي آمريكا و غرب از ايران به زودي فرا مي‌رسد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوري اسلامي ايران با وجود تحريم‌هاي يك‌جانبه غرب به غني سازي اورانيوم ادامه داده و به زودي روزي فرا مي‌رسد كه دست گدايي آمريكا و غرب به سمت ايران دراز خواهدشد.

حسين معین‌‌آبادی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با اشاره به ادعای اخیر روزنامه نیویورک تایمز مبنی بر به بن‌بست رسیدن ایران و گروه1+5 در مذاكرات هسته‌اي گفت:  تمامي اين اظهارات بي اساس نشانگر هراس آمريكا و غرب از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در فناوري صلح‌آميز هسته اي است.

وی افزود: اینگونه اظهارات رسانه‌های آمریکایی نشان دهنده وحشت آنها از پشتكار ملت ايران بوده و آمريكا و غرب بايد بدانند كه جمهوري اسلامي ايران از حق خود در غني سازي اورانيوم كوتاه نخواهد آمد و با تمام وجود از خون شهداي هسته‌اي خود دفاع خواهد كرد.

معين آبادي ادامه داد: با توجه به شرايط موجود به نظر مي‌رسد نگرش غرب نسبت به برنامه هسته‌ای ایران تغییر کرده و طبیعتا در مذاکرات آتی شاهد گفتگويي متفاوت خواهيم بود.

اين كارشناس سياست خارجي تصريح كرد: مذاكرات آتي ايران و گروه 1+5  در صورتي نتيجه بخش خواهد بود كه طرف غربي حسن نيت خود را به كشورمان ثابت كند.

وی در پايان يادآور شد: جمهوري اسلامي ايران با وجود تحريم‌هاي يك‌جانبه غرب به غني سازي اورانيوم ادامه داده و روزي خواهد رسيد كه دست گدايي آمريكا و غرب به سمت ايران دراز خواهدشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آبادی ، ایران ، مذاکره
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.