سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

واژگونی خودرو،جان جوان ربوده شده را نجات داد

واژگونی خودرو آدم ربایان در پی سرعت بالا،روز گذشته منجر به فرار آنها و آزادی جوان 17 ساله شد.

سرهنگ گلزاری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،در تشریح این خبر گفت: با دریافت پرونده ای از کلانتری 11 مرکزی شهریار مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودرو و شکایت جوانی 17 ساله مبنی بر ربایش وی توسط چند نفر،با دستور بازپرس شعبه دوم دادسرای شهریار تحقیقات اولیه از شاکی صورت گرفت.
شاکی به نام وحید در اظهاراتش گفت: برای انجام امور اداری به سمت شهریار حرکت کردم و ساعت 2 بعدازظهر به منزل یکی از اقوام خود به نام آرمین رفتم.
دو ساعت بعد برای تفریح همراه وی به یکی از باغ های اطراف شهرک وحیدیه رفتم و در آنجا مشاهده کردم که دو تن از دوستان آرمین به نام های عباس و محمد نیز در باغ حضور داشته و مشغول کشیدن قلیان هستند.
وی افزود: وقتی هوا تاریک شد ناگهان آنها مرا مورد ضرب و شتم قرار داده و سوئیچ خودرو،گوشی تلفن همراه،پول و عابر بانکم را گرفته و قولنامه ای مبنی بر خرید خودرو تنظیم و به زور از من امضا گرفتند.
پس از آن نیز مرا داخل صندوق عقب خودرو انداخته و با سرعتی بالا راه افتادن اما در میان راه با واژگون شدن از صندوق عقب خودم را به کلانتری رساندم.
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در تشریح عملیات در دستگیری آدم ربایان اذعان داشت: با توجه به حساسیت موضوع رسیدگی به پرونده به طور ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با آدم ربایی قرار گرفت.
در ادامه با چهره نگاری از متهمان تصویر فرضی آنها در اختیار گشت های انتظامی قرار گرفت و در نهایت یکی از متهمان پس از دو روی تحقیقات در شهرک وحیدیه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.
بازجویی از این آدم ربا ؛ وی به همدستی با آرمین و عباس اعتراف کرد و با راهنمایی های وی منزل عباس نیز شناسایی و نامبرده در حالی که در کمد پنهان شده بود در عباس آباد شهریار دستگیر شد.
دستگیرشدگان در تحقیقات به عمل آمده ضمن اعتراف به بزه انتسابی عنوان داشتند: ما قصد آدم ربایی و زورگیری از شاکی را داشتیم و به همین منظور با هماهنگی آرمین در باغ حضور یافتیم اما حین انتقال مالباخته باغی دیگر در اثر سرعت بالای خودرو واژگون و ما نیز از ترس متواری شدیم.
در ادامه آرمین نیز دستگیر و متهمان در مجموع به پنج فقره زورگیری در سطح شهریار اعتراف کردند.
افراد دستگیر شده با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند./ل
برچسب ها: خودرو ، جوان ، آدم ربایان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.