سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

نامه فدراسيون در خصوص قوانين جديد نقل و انتقالات به دست ما نرسيده است

سرمربي تيم بسكتبال مديار شرق مشهد اظهار داشت: امكان اضافه كردن 2 بازيكن بزرگسال به تيم را در نيم فصل داشتيم اما به دلیل نرسیدن نامه فدراسیون به باشگاه به موقع از این موضوع خبردار نشديم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، سيد جواد جعفري پس از شكست تيمش در ديدار هفته چهارم دور برگشت رقابت هاي ليگ دسته يك بسكتبال كشور كه ديروز جمعه 8 دي ماه با نتيجه 73 بر 60 به سود تيم ميزبان، فولاد ماهان اصفهان به پايان رسيد عنوان كرد: اگر در تعطیلات نيم فصل، 2 بازيكن بزرگسال به ترکیب تیم اضافه مي كرديم كمك زيادي به تيم برای گرفتن نتايج بهتر مي شد.

وي با بيان اينكه روز گذشته، تازه از امكان اضافه كردن 2 بازیکن بزرگسال به تيم به جاي 2 بازيكن زير 24 سال خبردار شديم اظهار كرد: نامه فدراسيون در خصوص قوانين جديد نقل و انتقالات به دست باشگاه نرسيده است و اكنون هم با توجه به 2 بازي باقيمانده به پایان فصل براي انجام تغييرات دير است.

جعفري با اشاره به بهره گيري تيم بسكتبال فولاد ماهان اصفهان از 4 بازيكن بزرگسال با ميانگين قدي بالاي 2 متر و 10 سانت عنوان كرد: با توجه به مصدوميت سجاد باقريان و امتحانات برخي از بازيكنان تنها با 9 نفر به اصفهان رفتيم كه بيشتر آنان جوان بودند.

وي ضمن ابراز رضايت از عملكرد بازيكنانش در این مسابقه بيان داشت: عليرغم مصدوميت مصطفي حسيني یکی از مهره های اثرگذار تیم، در لحظاتي در نيمه دوم از حريف بلند قد خودمان پيش افتاديم اما خستگي بازيكنان و عدم امكان تعويض موجب شد با 7 امتياز اختلاف بازي را واگذار كنيم.

گفتني است تيم بسكتبال مديار شرق با 12 امتياز در جايگاه پنجم جدول رده بندي گروه B رقابت هاي ليگ دسته يك بسكتبال كشور قرار دارد و جمعه 15 دي ماه از ساعت 16 در سالن خانه بسكتبال مجموعه ورزشي سجاد مشهد ميزبان تيم نياوران تهران خواهد بود/س

برچسب ها: فدراسیون ، نقل ، انتقالات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.