سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

معرفی 57 هزار متقاضی بهسازی مسکن روستایی به بانک‌ها در اردبیل

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اردبیل گفت: در شش سال گذشته بیش از 57 هزار متقاضی مسکن روستایی برای دریافت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مساکن روستایی به بانک‌های عامل معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / علی اسلامی در جریان بازدید از طرح‌های مقاوم‌سازی در حوزه مسکن روستایی و مدارس اظهار داشت: بانک‌های عامل در چهار مرحله این تسهیلات را پرداخت کردند که بر اساس پرداختی آنها که به طور میانگین 75 درصد بوده بیش از 40 هزار واحد مسکن روستایی مقاوم‌سازی و نوسازی شده و پایان کار دریافت کردند.

وی تصریح کرد: در کل استان اردبیل تعداد6 هزار و 650 واحد مسکونی جهت دریافت تسهیلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی در سال 90 به بانک‌های عامل معرفی شدند که در این زمینه نیز بانک‌های عامل به طور میانگین 30 درصد سهم تسهیلات مساکن روستایی را پرداخت کردند و بیش از یک‌هزار و 800 واحد نیز پایان کار گرفتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری به استمرار مقاوم‌سازیواحدهای مسکونیروستایی با توجه به زلزله‌خیز بودن مناطق مختلف استان اردبیل اشاره کرد و افزود: هیچ مانع و مشکلی در ادامه تأسیس، ‌راه‌اندازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی بادوام وجود ندارد و بانک‌های عامل نیز در حد توان خود می‌کوشند در این زمینه تسهیلات را پرداخت کنند.

اسلامی در ادامه به مقاوم‌سازی مدارس نیز اشاره کرد و ادامه داد: در نیمه اول امسال عملیات تخریب و بازسازی بیش از 165 واحد آموزشی در قالب 700 کلاس درس به اتمام رسیده و همچنان طرح مقاوم‌سازی مدارس با جدیت دنبال می‌شود.

وی از مقاوم‌سازی بیش از 330 کلاس درس خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات تخریب و بازسازی 24 مدرسه در قالب 240 کلاس درس نیز در دست اقدام است/س 

برچسب ها: اردبیل ، بهسازی ، مسکن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.