سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

بیانیه تولیت مسجد مقدس جمکران به مناسبت روز 9 دی

بدون تردید انقلاب بزرگ ایران اسلامی که با ادعیه زاکیه حضرت بقیت الله الاعظم«ارواحنافداه» وبا اخلاص و درایت امام عظیم الشان، بنیان گزار جمهوری اسلامی«اعلی الله مقامه» تحقق یافت و تاکنون با تدبیر و هدایت رهبر بزرگوارانقلاب حضرت آیت الله خامنه ای«دام ظله العالی» راه خود را ادامه می دهد، مرهون بصیرت، استقامت و داشتن روحیه ایثار و شهادت طلبی ملت رشید ایران می باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم، در ادامه این بیانیه آمده است : ملتی که با حضور آگاهانه و بموقع در صحنه های مختلف ، توطئه های پیچیده دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کرد و فتنه های بزرگ را یکی پس از دیگری از سر راه خود برداشت و با همه وجود از کیان اسلام ناب و حریم اهلبیت عصمت«علیهم السلام» دفاع نمود.
دراین راستا، حماسه خودجوش و اجتماع توصیف ناپذیر مردم در نهم دی / 88 را که به منظور مقابله با عاشورا ستیزان صورت گرفت، باید نمادی به یاد ماندنی از شجاعت و غیرت اقشار مختلف بخصوص جوانان و یسیجیان جان بر کف و شیفتگان ولایت به حساب آورد و عظمت آن را به نسلهای آینده منتقل ساخت.
این حادثه عظیم علاوه بر اینکه بار ديگر جمهوری اسلامی را نظامی مردمی و مبتنی بر اصل مترقی ولایت فقیه به دینا معرفی کرد، توانست ملتهای منطقه را بیدارکند تا در فاصله کوتاهی با قیام خودشان، حاکمان پست فطرت و فرعون صفتان بد سیرت را با ذلت و آوارگی روبرو نموده ، آنان را به زباله دان تاریخ بریزند تا برای آیندگان عبرت باشند.
سزاوار است ملت شریف ما را مصداق روشن کلام بلند مولای متقیان امیر مومنان «علیه السلام» دانست، آنجا که می فرماید: «این پرچم مبارزه را جز افراد آگاه ، صبور و عالم به جایگاه حق بر دوش نمی کشند».
از خداوند تعالی مسئلت داریم برکات مادی و معنوی خودش بر این مردم مومن و متعهد نازل فرماید و آنان را تا ظهور صاحب اصلی انقلاب ، منجی عالم بشریت حضرت امام زمان عجل الله فرجه در همه مراحل ثابت قدم بدارد. انشاالله/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.