سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سخنگوی حماس:

ما برای تحقق آشتی ملی امتیازات زیادی به "فتح" دادیم

"طاهر النونو" سخنگوی دولت فلسطین تاکید کرد که این دولت برای فراهم آوردن شرایط تحقق آشتی ملی، تسهیلات و امتیازات زیادی را به جنبش فتح داده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از فلسطین آنلاین، وی بر حمایت کامل دولت فلسطین از تحقق آشتی ملی و ایجاد شرایط مناسب سیاسی و میدانی برای آن تاکید کرد.

سخنگوی حماس افزود: ما وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین را در جنگ هشت روزه شاهد بودیم و در سایه این وحدت بود که مقاومت پیروز شد؛ از این رو وظیفه دولت فلسطین حمایت از مقاومت ملت فلسطین است.

النونو همچنین به وحدت و یکپارچگی ملت فلسطین در جشن پیروزی مقاومت با مشارکت اعضای جنبش فتح و بالا بردن پرچم این جنبش در راهپیمایی های مردمی در خیابان و میدان های نوار غزه اشاره کرد.

این مقام حماس خاطر نشان کرد: ما برای حفظ وحدت ملت، تمام اعضای فتح که در صدد فرار به مصر بوده و تمام بازداشت شدگان این جنبش به دلایل امنیتی را آزاد کردیم؛ حکومت فلسطین 26 متهم که 6 تن از آنان از اعضای فتح بودند را دیروز آزاد کرد و همه این ها در چهارچوب اجرای وعده ها برای تحقق آشتی ملی صورت گرفته است.

وی همچنین به انعطاف پذیری جنبش حماس در تمامی امور به جز اصول آرمان ملی و گزینه مقاومت به عنوان تنها گزینه ملت فلسطین تاکید کرد.

سخنگوی حماس در پایان از تشکیلات خودگردان فلسطین خواستار توقف بازداشت های سیاسی اعضای حماس، اخراج کارمندان وابسته به این جنبش، مصادره اموال متعلق به نهادهای اسلامی و توقف هماهنگی های امنیتی و تعقیب و بازداشت نیروهای مقاومت شد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.