سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

تمام راه‌های مواصلاتی اردبیل باز و تردد در آنها جریان دارد

با وجود بارش برف در بیشتر شهرهای استان اردبیل تمامی محورهای مواصلاتی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / بارش برف که از روز گذشته آغاز و هم‌اکنون نیز در برخی از مناطق استان ادامه دارد، سبب شده تا اهالی استان روزهای سردی را سپری کنند به طوری که برف، سرما و یخبندان و کاهش دما از پنج تا 10 درجه مشکلاتی را در تردد روزانه مردم به وجود آورده است.

با توجه به بارش برف و وجود کولاک مقطعی در گردنه‌های استان نیاز است تا رانندگان در حال تردد در این مسیرها با احتیاط و هوشیاری رانندگی کرده و با ماموران پلیس راه، راهداری و امداد و نجات جاده‌ای همکاری کنند تا خطری متوجه رانندگان و سرنشینان نشود.

مدیریت بحران استان اردبیل نیز با اشاره به ادامه بارش برف در اطلاعیه‌ای از عموم مردم به ویژه کسانی که قصد عبور از گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی را دارند خواست موارد ایمنی را مدنظر داشته باشند.

پلیس راه و اداره راه و شهرسازی استان نیز از تمام مسافران و رانندگان گذری از گردنه‌‌های استان خواست تا با تجهیزات زمستانی و همراه داشتن زنجیر چرخ تردد کنندتا گرفتار مشکلات و نارسایی‌های ناشی از برف و کولاک نشوند.

در این اطلاعیه همچنین به آماده‌باش تیم‌های عملیاتی پلیس، امداد و راهدارخانه‌ها برای کمک‌رسانی به در راه ماندگان احتمالی اشاره و از عموم شهروندان خواسته شده از سفرهای غیر ضروری اجتناب کنند.

گفتنی است هم‌اکنون تمامی محورهای مواصلاتی استان باز استو رفت و آمد در آنها جریان دارد/س 

برچسب ها: اردبیل ، تردد ، در ، راههای ، مواصلاتی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.